avi to skvcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Ik heb zojuist een film omgezet, tenminste dat hoop ik, er staan heel veel files in de 'outload' map, waarvan ik geen idee heb van wat ze beteken en hoe ik ze moet afspelen, ik heb echt geen idee :confused:

Ik heb het gedaan met dvd2svcd en tmpgenc.. maar volgens mij is het niet helemaal gelukt :confused:
 
Als ik voor het encoden druk op, preview video (picture) krijg ik dit rare beeld

attachment.php
 

Bijlagen

  • multilul.jpg
    multilul.jpg
    43,3 KB · Weergaven: 180
dit beeld is vrij normaal hoor bij de prview van dvd2svcd.

wat is precies je probleem met omzetten dan ??
 
Inmiddels gelukt maar de kwaliteit valt zwaar tegen, maar als je zo'n skvcd brand, kan je hem dan op standalone bekijken ? Want het lukt niet bij mij :confused:
 
Hoe bedoel je standalone? Op je gewone DVD speler? Kan gewoon, via Nero als Video-cd branden.
 
heb je wel de standaard uit gezet als je een skvcd brand ??
zie afbeelding.

attachment.php
 

Bijlagen

  • screenshot1.jpg
    screenshot1.jpg
    57,4 KB · Weergaven: 162
Kan het alleen aan dat kleine dingetje liggen dat hij het niet doet :confused: :) Dat zou leuk zijn , want het lukt me telkens niet..
 
Geplaatst door Tiborv
Hoe bedoel je standalone? Op je gewone DVD speler? Kan gewoon, via Nero als Video-cd branden.

We hebben het hier wel over een skvcd ;)
 
Geplaatst door excelsior


We hebben het hier wel over een skvcd ;)

bijna iedere standalone dvd speler ondersteunt skvd MAAR je moet wel dat vinkje weghalen die in de afbeelding staat.
het is namelijk geen standaard Svcd meer nero zal hem gewoon branden hoor als je het vinkje laat staan.
alleen hij gooit er een andere svcd header in en daar kan je dvd speler niet mee overweg.
ik maak zelf ook veel skvcd of kvcd en dat werkt perfect mits je voor het branden het vinkje weghaald.
 
Ok, bedankt voor de tip dan ga ik het nog een keer proberen, kijken of het nu wel lukt..

Ik heb de svcd plugin, en als het goed is een dvd speler die het ondersteunt..
 
We wachten af... cdrw is niet zo snel te beschrijven..
 
ik zie al wat waarschijnlijk het probleem is

DVD features

DVD-video, CD-Audio, CD-R, CD-RW, MP3/JPEG (CD-R), Video CD

hij ondersteund wel vcd (video cd ) maar geen Svcd ( super videocd )
 
Dat is wel minder leuk ja, omdat films meestal als svcd worden aangeboden :confused:
 
dat ben ik met je eens en als de dvd speler dat niet aankan is het flink balen.
dat was voor mij 1 van de redenen om een bami merk te kopen wat alles ondersteund.
 
Wat bedoel je mat een bami merk ?

Cker een goedkoop merk :D , ja ik zit een beetje te wachten op een allesvreter, eentje die ook divx ondersteunt, zijn al uit, maar ik wacht ff tot ze de helft in prijs zijn gedaald :D
 
eentje die ook divx speelt is zeker makkelijk.
weet wel ze hebben nu bij mediamarkt een dvd speler in de aanbieding voor € 54 regio vrij en speelt alles.
mp3/vcd/svcd/ksvcd
 
Geplaatst door excelsior
Ow das wel beter :thumb: , maar nog geen divX ?:p

nop nog geen divx :(

maar aan de andere kant of dat echt zo makkelijk is ik vraag het me af.
Als ze weer ergens een iets andere codec verzinnen,en daarmee de film s gaan coderen heb je weer grote kans dat het apparaat het weer niet aankan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan