jpeg-puzzle maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Berichten
894
Hallo lui,

Ik heb op een site een landkaart gevonden alleen is deze in 474 stukjes geknipt en allemaal apart te downloaden in jpeg formaat.
Alleen het downloaden van alle stukjes wordt al een hele klus laat staan ze allemaal aan elkaar te plakken.
Ik doe dit in Paint Shop Pro. Ik open plaatje 1, maak de marges groter en importeer plaatje 2 erin als transparant , leg 'm pas aan plaatje 1 enz. enz.
Dat kost de computer erg veel rekentijd.
Is er een manier om dit sneller te doen??
B.v.d.

HAMMAR
 
waarom maak je geen fullscreen van je browser dat die er helemaal opzit en dan een printsceen
dan heb je 1 heel plaatje
anders zijn er ook wel tooltjes die je kan downloaden zodat je in een keer al die plaatjes kan downloaden
 
puzzelmaker

Als je een puzzelmaker zoekt,bedoel dus zoals hierboven beschreven het plaatje in fullscreen en dan opslaat maakt
dit proggie een puzzel ervan hier te downen
 
Hey lui,

bedankt alvast.
Maar ik wil geen puzzel maken van een bestaand plaatje.

De landkaart staat in allemaal stukjes op het net, ik wil ze allemaal downen en aan "elkaar plakken" bijv. in paintshop.

dit is de url:

http://www.ostpreussenblatt.de/

kijk even bij LANDKARTE in de kolom rechts

HAMMAR
 
Laatst bewerkt:
ga vanavond thuis effe stoeien voor je!
 
ben ze al aan het binnenhalen voor je!
 
Laatst bewerkt:
Hey Globe,

'T is niet dat ik lui ben ofzo, ik was er zelf ook al aan begonnen. Maar die comp staat zich een slag in de rondte te rekenen.
Maar bedankt voor je hulp, kan ik wel waarderen.
Had op de site zelf ook al gevraagd maar kreeg een keurig e-mailtje (deutsche grundlichkeit ) van de webmaster dat dat niet mogelijk was!

HAMMAR
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan