Film branden op dvd-r met ondertitel

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed zoeken op helpmij , zul je het zeker vinden
kijk anders eens op dvdrhelp.com
 
Koop het programma DVDxCopy Express en je maakt in een half uur een volledige kopie van je orginele film. Makkelijk en eenvoudig. Je hebt ook al die overbodige handelingen en software niet nodig die vaak aanbevolen wordt. Tip; Dit progje kost bij de Makro E38,- ex BTW, notabene E20,- goedkoper dan dat je het bij de uitgever zelf koopt.
 
Ja Ron, alleen dvd-shrink kopiert eerst alles naar je harde schijf en van daar uit moet je naar een dvd kopieren. Er is dan een uitgebreid forum ter beschikking om de vele problemen op te lossen. Copy Express kopiert rechtstreeks naar je dvd-r schijfje en echt in een goed half uur. Schijf er in druk op start en je kunt gewoon iets anders gaan doen totdat je de melding krijgt dat je schijfje klaar is. En het is ook echt 1 op 1.
 
was maar een tipje ;)

ik zie het probleem niet om de map video_ts en audio_ts even naar brandscherm te slepen in bv nero en dan te branden.
Ik ken copy express verder niet dus weet niet of die menu's enz meeneemt tijdens kopieeren of alleen de hoofdfilm doet.
 
Weet ik Ron, de tip is ook zeer goed, alleen wilde ik het gebruikersgemak van copy-express benadrukken. Je kunt overigens het volledige menu mee kopieren als je dat wilt al zijn er sommige films die daarmee haperingen gaan vertonen.
Groeten, Patrick.
 
ok dus ik hoef de film ook nie omtezetten naar svcd om hem in een dvdv speler te laten afspelen, en hoe zit het met de losse ondertitel die erbij moet?
 
maak eerst eens duidelijk waar het omgaat??

is het een originele dvd waar je een kopie van wilt of is het zijn het dvd files die je ergens anders vandaan hebt.??
of is het een avi of misschien een vcd ( mpeg1 ) of svcd (mpeg2) file.?

beetje meer info is wel handig.
 
das waar
nee het zijn avi's en die wil ik met ondertitel , die ik van www.ondertitels.nl vandaan heb, branden op een dvd-r , ik weet alleen niet hoe die ondetitel erbij kan en of je die avi nou moet omzetten....:confused:
 
dat kun je dus allemaal nalezen op http://wintips.filmt.nl

eerst de avi van subt voorzien en dan evt naar dvdr

lees de handleidingen eens door subs onder avi/mpeg en avi/mep naar dvd.
 
ok hijs omgezet naar mpeg, maar hoe weet ik nou of die ondertitel erbij zit, of zie ik dat pas als ie gebrand is met het aparte vdr file erbij....en later moet ie nog omgezet worden naar dvd?
 
gebrand met het vdr file erbij ??

als je de handleiding gelezen hebt dan heb je het vdr file ingeladen in tmpgencoder en de frameserver laten draaien tijdens omzetten.

als je dat allemaal gedaan hebt dan kun je het mpeg file op de pc afspelen om te kijken of alles goed is gegaan.
is dat goed gegaan dan omzetten naar dvd
 
ok hijs klaar , allleen zie ik nu 9 van die kleine witte blokjes door het beeld spelen ??!!! wat is dit en hoe krijg je dit weg
 
hijs dus ook klaar met het maken van de dvd, het zijn allemaal aparte files geworden, kunnen deze zo gebrand worden op dvd-r?
 
die witte blokjes zijn normaal want het is een svcd geworden.

als het goed is heeft ie met dvd maken 2 mappen aangemaakt
video_ts
audio_ts

die kun je als het goed is bijde op cd zetten daarin zitten alle files die een dvd nodig heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan