formaat veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Berichten
241
Mogge!
Weet iemand een simpel progje in het nederlands om foto's te verkleinen? Ik zelf weet er wel een heleboel maar die zijn allemaal in het engels. Het is voor mijn tante (70) en engels is niet haar sterkste kant. Ook moet het niet te ingewikkeld zijn, want dan begint ze er niet eens aan...:D. Helaas heeft ze Win ME.

groeten,
Jane
 
Hoi

Als de gebruiker Office heeft dan zit daar photo editor bij
deze is in het nederlands als office ook in het nederlands is.

Omdat de foto programma's die gratis te downloaden zijn voor iedereen toegankelijk moeten zijn zijn ze vaak engels dit geld ook voor de programma's die je krijgt bij scanners en digitalecamera's

Omdat ik in een verbeter modus zit (geef te "technische antwoorden" ben gewoon contact gestoord)
heb ik 2 linken er bijgedaan die wel nederlandse uitleg geven.

http://www.digischrift.nl/leerkrachten/ed2/

http://www.let.leidenuniv.nl/blackboard/Appendix B.pdf
 
Nou daar heb je geen engels voor nodig hoor ,foto's in laden ,dan genereren en opslaan das alles wat je moet doen.En trouwens er zit een optie language in kan je hem op NEDERLANDS zetten,dus is van alle gemakken voorzien.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door vanschagen
Nou daar heb je geen engels voor nodig hoor ,foto's in laden ,dan genereren en opslaan das alles wat je moet doen.En trouwens er zit een optie language in kan je hem op NEDERLANDS zetten,dus is van alle gemakken voorzien.

Ben er nu mee aan het spelen was een beetje te snel met me antwoord koel programmaatje zeg :)
 
Handig he ,en voortaan niet zo snel reageren,eerst kijken en dan pas zeggen wat je er van vind :D
 
hoi!
ja, het is een lekker progje, maar weetje, als je nog nooit van bmp en al die termen hebt gehoord, is dit nog vrij ingewikkeld. Weten jullie ook of powertoys het op ME doet? Daar zit nl een hele makkelijke bij.

groeten,.
Jane
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan