Windows media Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dekkers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2003
Berichten
1
Als ik de Mediaplayer geopend heb en wil via Menu: Bestand, Openen naar mijn muziek- of Videobibliotheek gaat de machine rayelen en loopt uiteindelijk vast. Dit ontstond toen ik via Windows Update geattendeerd werd op de "9 series" en ik die ook gedownload had. Vervolgens bleek dat bij de eveneens geinstalleerde WinAmp dit ook gebeurde. Ik kan nu alleen muziek afspelen door in de Verkenner muziek te selecteren en via de rechter muisknop 'enqueu in Winamp' aan te klikken.
Wie weet wat ik fout heb gedaan of wat wer mis is met de mediaplayer?

Frans Dekkers
 
Geplaatst door Dekkers
Als ik de Mediaplayer geopend heb en wil via Menu: Bestand, Openen naar mijn muziek- of Videobibliotheek gaat de machine rayelen en loopt uiteindelijk vast. Dit ontstond toen ik via Windows Update geattendeerd werd op de "9 series" en ik die ook gedownload had. Vervolgens bleek dat bij de eveneens geinstalleerde WinAmp dit ook gebeurde. Ik kan nu alleen muziek afspelen door in de Verkenner muziek te selecteren en via de rechter muisknop 'enqueu in Winamp' aan te klikken.
Wie weet wat ik fout heb gedaan of wat wer mis is met de mediaplayer?

Frans Dekkers

heb zelfde probleem, ook real one player werkt voor films niemeer;
alleen POWERDVD speelt nog DVDfilms
 
Ik vraag me af of die .9 van Mediaplayer wel goed is.. ik heb hem niet en heb geen problemen, maar mijn vriend heeft hem wel en heeft steeds problemen met geluid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan