Probleem installeren Windows Media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

halvezool

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2002
Berichten
57
Ik Had dus altijd gewoon Windows Mediaplayer er op staan maar nu ineens om een of andere vage reden werkt hij niet meer.
Zodra ik Mediaplayer open begint hij met het installeren hiervan en als ik dit vervolgens doe dan heeft het geen enkel effect want de volgende keer dat ik hem open wil hij weer gaan installeren.
Als ik rechts op een bestand klik en dan zeg openen met windows mediaplayer heb ik hetzelfde probleem.

Iemand die hier misschien de oorzaak/oplossing voor weet??
 
Systeem

probeer eens eerst wat uit te leggen wat voor systeem je draait, wat je gedaan hebt voordat dit probleem begon.
Meestal word de mediaplayer vervangen door een andere speler door bepaalde spelletjes.
Of probeer eens een update uit te voeren.
Mischien instaleer hij dan weer de nieuwste versie mediaplayer.

groetjes jjw
 
Geen idee wat ik gedaan heb.

Ik gebruik normaal BSplayer voor het afspelen van films, maar soms als ze het niet doen gebruik ik daar dus WMP voor.

Wat hij nu steeds doet is trachten WMP 9 te installeren en als ik dat dan doe en daarna WMP wil starten dan gaat hij gewoon weer installeren.

Ik draai windows ME.
 
zoeken

Ik ga even opzoek voor je naar de nieuwste mediaplayer.

groetjes jjw
 
Ik heb dit geprobeerd en het lijkt allemaal goed te gaan maar aan het einde van de installatie krijg ik de melding" het is niet mogelijk om de setup te voltooien"

Wat ik krijg als ik WMP aanklik is volgens mij het configuratie gedeelte, ik kan hier de soort bestanden aangeven en zo, dit doe ik maar iedere keer blijft dit terug komen.
 
Is er een mogelijkheid om WMP er helemaal af te gooien, zodat ik het met een schone lei kan proberen.
 
Mits

Mits je een originele cd hebt kun je via (zie plaatje) media player eraf gooien.
Als je geen cd bij de hand hebt dan kun je het evengoed wel doen, weer terug naar die site gaan en opnieuw proberen de media player te downloaden.

Ik denk dat het dan wel moet lukken.

Succes jjw
 
Krijg dat ding dus niet verwijderd, ook niet handmatig.

Heb trouwens ook geen orginele CD, wel zo'n recovery ding.
 
Je kunt ....

Je kunt dat toch verwijderen via die optie, als je het vinkje weghaalt en op toepassen drukt zou hij de software voor je weg moet halen.

Wat gebeurdt er dan als je dat doet.???
 
Dan word er wel een media player verwijderd maar volgens mij is dat een heel klein standaard playertje aangezien hij maar 0,2MB groot is.
 
daarna

Wat gebeurdt er dan daarna, als je hem weer wil instaleren vraagt hij uiteraard om de cd, die hebben we niet, als je dan daarna naar die site gaat en je instaleert hem opnieuw.

Wat gebeurdt er dan.

jjw
 
Die media player 9 blijft er gewoon opstaan en als ik die wil starten dan komt hij steeds met dat configuratie wizzard ding en die blijft terug komen, steeds als ik iets wil starten met WMP en als ik hem dan doorloop en voltooien klik, dan komt hij direct weer.
 
Hij doet het dus nog steeds niet :)
Dus ik kick hem nog maar eens omhoog.

Iemand die mij kan helpen????????
 
Sorry

het spijt me zeer maar ik zou op afstand zo even niet meer weten wat je zou kunnen doen.
Dat komt ook een beetje omdat ik zelf niet met XP werk.

Groetjes jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan