waarom lukt het mij niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

adje

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Berichten
109
Ik ben bijna de wanhoop nabij,en dit is mijn laatste hoop.
Mijn probleem:

Ik heb gedownload een film met extensie .avi en uiteraard de ondertiteling.maar die 2 lopen niet gelijk,ik dacht geen probleem met subsync gaat dat wel lukken ,mooi niet ,is niet synchroom te krijgen.
volgens g-spot is mijn film 23.976 fps,ik kan alleen nergens zien hoeveel mijn ondertiteling is.
Mijn vraag is er een proggie waar ik dat wel kan zien,en hoe kan ik op een verschrikkelijke makkelijke manier deze film wel synchroom met de ondertiteling?

bvd dank
 
je kan met subtool de frame rate van het subt file veranderen.

download hier

open het file en ga naar tabblad change speed daar kun je instellen op welke frame rate het file moet komen.
klik op DO IT
sla het file op onder een andere naam dan het originele voor de zekerheid.
 
Overigens, die subt. heb je toch ergens gedownload? Wordt de rate niet altijd vermeld op de site waar je hem download?
 
Yo,TAZMAN

Gelukt enorm bedankt voor de hulp en ik hoop als ik nog een vraag heb dat ik die ook mag stellen?
 
download subtitelworkshop.
laat de film in en de subtitles.
de subs worden met de zelfde framerate gezet als de film, de sync aanpassen is dan geen probleem meer.
suc6
 
Geplaatst door adje
Yo,TAZMAN

Gelukt enorm bedankt voor de hulp en ik hoop als ik nog een vraag heb dat ik die ook mag stellen?

geen dank ;)

vragen stellen mag hier altijd daar is helpmij voor.
 
En als je in Subtitleworkshop de film en de ondertiteling geladen hebt, hoe dan verder?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan