Kleine filmpjes openen niet in WMP maar in winamp???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Hallo, al mijn mp3`s openen in winamp, das prima maar wil dat kleine filmpjes openen in WMP...nu worden deze ook geopend in winamp, waar kan ik deze instellingen veranderen?

heatseeker
 
fiilmpje selecteren / rechtermuis knop klikken kiezen voor openen met.
daarna in venster mediaplayer aangeven en vinkje zetten bij altijd dit programma gebruiken.
 
Helaas kan ik hier niet selecteren, geeft alleen aan openen en dat doet ie dan weer met winamp...kan ik het ergens anders instellen?

heatseeker
 
eerst aanklikken dan is ie blauw daarna shift indrukken en dan rechtermuis knop dan krijg je als goed is wel openen met.
 
Nee Ron het spijt me, ook dit wil niet.... is er niet ergens iets in te stellen in het config. scherm?

Gert
 
wat ook een optie is naar windows verkenner gaan dan naar extra / map opties / tabblad bestandtypen
daar de extensie op zoeken die je wilt dat ze in mediaplayer openen.
aanklikken en dan kiezen voor wijzigen en in het scherm wat komt mediaplayer aangeven.
 
Prima Ron, het werkt....asf bestanden ston winamp achter...veranderd in wmp....in de toekomst zullen er nog wel meer bestanden komen die met een verkeerd programma worden geopend, maar weet nu waar ik dat kan veranderen!!!

bedankt Gert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan