Draadloos netwerk? aanraader of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jel-St@r

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2003
Berichten
15
Wat vinden jullie?

Draadloos netwerk... een aanrader of zeggen jullie van had het niet gedaan?

Ik heb een 2 standaard systemen en boven 1 laptop denken jullie dat een draadloos netwerk de juiste oplossing is om overal internet op te krijgen?
Heb namelijk net het reclame foldertje van megapool door gespit en daar staat een set in.

Greetzz -=Jel-St@r=-
 
Geplaatst door Jel-St@r
Wat vinden jullie?

Draadloos netwerk... een aanrader of zeggen jullie van had het niet gedaan?

Ik heb een 2 standaard systemen en boven 1 laptop denken jullie dat een draadloos netwerk de juiste oplossing is om overal internet op te krijgen?
Heb namelijk net het reclame foldertje van megapool door gespit en daar staat een set in.

Greetzz -=Jel-St@r=-

Hoi,

Ik deel Wanadoo Cable Premium tussen 3 desktops en een laptop.
Modem is Eurodocsis (Motorola) en dat werkt met het L2TP protocol.
Daarom heb ik voor een Wireless Homestation/Router van Sitecom gekozen omdat deze een van de weinige is die met dit modem samenwerkt.
Ik heb 3 maal een wireless USB adapter en 1 maal een wireless notebookcard aangeschaft.Op een desktop draait ME en op de rest XP.
Ik woon in een een gezinswoning met betonnen vloeren maar ik heb geen enkel verbindings probleem.Ik kan ook met mijn laptop naar de buren lopen met behoud van signaal.

Kortom,....niet echt een goedkope oplossing maar gebruiks vriendelijk zonder de lastige kabels.

Dit is slecht een voorbeeld om aan te tonen dat wireless prima werkt.Alleen is 11Mbps niet zo snel voor het overzetten van (grote) bestanden.Voor internet is het meer dan snel genoeg.

Grtzzz.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb een draadloos netwerk kitje aangeschaft en dit werkt prima.

En zeker voor die 100 euro die ik er voor heb betaald mag ik niet zeuren...

Hij was nu toch in de aanbieding bij megapool alleen zit ik nu nog met 1 probleem er zit een antenne bij en niemand weet waar die thuis hoort...... het merk is Kobishi als iemand een idee heeft of weet waar die hoort hoor ik het graag!

Grt Jel-St@r!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan