Reserve kopie van beveiligde cd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Maul

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2002
Berichten
37
Wie kan mij vertellen hoe ik een beveiligde cd kan kopieren, daar ik een collecters item in handen heb van Freddie Mercury zou ik erg graag een kopie van willen maken voor de veiligheid. Wie kan mij vertellen welk(e) programma('s) ik hier voor nodig heb.
 
Laatst bewerkt:
ga eens op zoek naar alcohol 120% dat is momenteel 1 van de beste programma's om een goeie 1 op 1 back-up te maken.
 
Ter aanvulling op de reactie van tazman.

Zoek dan ook ff naar clonyXXL , dan kan je gelijk zien om wat voor beveiliging het gaat.

groetjes speedtouch
 
Geplaatst door tazman
ga eens op zoek naar alcohol 120% dat is momenteel 1 van de beste programma's om een goeie 1 op 1 back-up te maken.

Heb je toevallig een link? Heb even bij google gezocht maar daar vindt ik alleen sites die op dit moment het even niet doen of forums over alcohol 120%.
 
Geplaatst door piepoeh


Heb je toevallig een link? Heb even bij google gezocht maar daar vindt ik alleen sites die op dit moment het even niet doen of forums over alcohol 120%.

http://www.alcohol-soft.com/
Overigens werkt bij mij clonecd soms wel terwijl alcohol120% dienst weigert, maar clonecd is ermee gestopt zover ik heb begrepen...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan