Welk fotobeheerprogramma gebruik jij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
1.533
Zo langzamerhand begin in een aardige verzameling digitale foto's te krijgen. Veel staan op CD-rom,maar ik vind het ook leuk om ze in de computer te hebben. Gewoon af en toe even gezellig foto's bekijken. Ik moet nu op gaan passen dat het geen rommeltje wordt. Wat gebruiken jullie als fotobeheerprogramma? Het moet overzichtelijk zijn en ik moet verschillende albums kunnen maken.

Blacksheep
 
Geplaatst door blacksheep
Zo langzamerhand begin in een aardige verzameling digitale foto's te krijgen. Veel staan op CD-rom,maar ik vind het ook leuk om ze in de computer te hebben. Gewoon af en toe even gezellig foto's bekijken. Ik moet nu op gaan passen dat het geen rommeltje wordt. Wat gebruiken jullie als fotobeheerprogramma? Het moet overzichtelijk zijn en ik moet verschillende albums kunnen maken.

Blacksheep

Hoi,

Flipalbum schijnt erg praktisch en leuk te zijn.

Grtzzz.
 
ik gebruik nu fotoalbum 3.de ze staad deze maand op pc consument deze geeft gewoon de dir fotos.
eerst had ik foto wise maar hier moesten de fotos ingevoerd worden.

wim
 
Ik gebruik ook ACDSee, een geweldig programma. Je kunt heel gemakkelijk een lading foto's een andere naam geven, nummeren etc. De browsfuncties zijn ook heel mooi en ook voor leken makkelijk te bedienen.
 
foto

Ik gebruikte altijd ACD maar Kodak easyshare (gratis te downloaden bij Kodak) werkt nog sneller dan ACD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan