windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

outlaw36

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2003
Berichten
468
hallo,
Ik heb een probleem met windows media player.
Als ik een film aan klik dan speelt wmp hem normaal gesproken af...maar helaas doet hij dat niet meer en ik weet niet waar of hoe ik hem kan verwijderen zodat ik hem er opnieuw op kan zetten.
Hij geeft een fout melding aan en zegt dat wmp af-gesloten moet worden.
Handtekening van fout: AppName:wmplayer.exe
AppVer: 9.0.0.2980 ModName: mmswitch.ax
ModVer: 0.9.4.0 Offset: oooo4e86.
Ik draai met xp proffessional...heb ook Divx player en misschien geeft dat conflicten.
Wie o wie kan mij hier mee helpen???

groetjes jos
 
Volgens mij hoef je hem niet te verwijderen maar kun hem er gewoon overheen zetten en wordt dan hersteld.
 
media player

Als je de player wilt verwijderen zet dit in start/uitvoeren

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\wmp.inf,Uninstall

en op OK


Jan Thomas
http://www.janthomas.nl/
 
hallo jan thomas,
ik heb jou antwoord uit ge-probeerd en wmp was verwijderd, en oudere versie kwam er voor in de plaats.
Deze wilde ik gebruiken maar wat denk je...hij gaf de zelfde fout aan en er kwam een venstertje met de vraag of ik wmp serie 9 wilde downloaden maar dat had ik al ergens staan,dus hup...opnieuw erop gezet maar je raad het al...zelfde fout.
Ik heb geen zin om de comp. weer leeg te trekken dus als je nog suggesties hebt???? Ik hoor het graag.

groetjes jos
 
hoi will,
ik had dat al 2 keer geprobeerd om het opnieuw te instaleren...werkt deze keer niet helaas.

groetjes jos
 
hallo jan,
bedankt voor jou door tastendheid...ik heb ff gekeken op die site en daar kwam ik al snel het probleem tegen namelijk de nimo codec pack die voor conflicten zorgt.
Ik heb het er gelijk afgeflikkerd en hij werkt weer probleemloos.
nogmaals bedankt!!!

greetz jos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan