mpg filmpje snel doorspoelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmy

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
696
Weet iemand of er een viewer bestaat, waarmee ik een MPG filmpje snel kan doorspoelen (met behoud van beeld)?
En eventueel ook beeld voor beeld kan bekijken?
Dus eigenlijk precies dezelfde functies als een videorecorder.

Ik heb het met windows media player en real one player geprobeerd. Volgens mij kan het hier niet mee, OF ik weet niet hoe het moet.
Alvast bedankt voor evt. tips
 
Met PowerDVD kan je op maximaal 32-voudige snelheid afspelen en je kan met een knopje een frame terug of vooruit gaan.
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Met PowerDVD kan je op maximaal 32-voudige snelheid afspelen en je kan met een knopje een frame terug of vooruit gaan.

GEWELDIG!
Dit is precies wat ik zoek.
Jammer alleen dat ik vaak een foutmelding krijg (details: onbekende fout) maar als ik niet al te wild heen en weer spoel is het wel te doen. Zou dat kunnen liggen aan mijn gammele 8 MB videokaartje?
Of misschien nog een keer opnieuw installeren?
(ik gebruik windows 98 SE)
In ieder geval zeer bedankt voor de tip!
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Nieuwste DirectX wil vaak wel helpen bij dat soort dingen.

Hoi, ik hoop dat je me niet al te lastig vind.....:D

Waar kan ik vinden op mijn comp welke directX versie ik NU heb?
En waar kan ik de nieuwste DirectX versie vinden?
Gaat die update automatisch?

Sorry, ik weet hier geen barst vanaf......ik wil het graag even goed krijgen, want het programma dat je me aanraadde is echt geweldig. Alleen die foutmelding is ZO irritant....
Alvast bedankt!
 
Geplaatst door Lekkere Kwal
Start -> Uitvoeren -> tik in 'dxdiag' en druk op enter. Daar zie je je huidge versie. Nieuwste versie is te downloaden via Windows Update of www.microsoft.com/directx.

GELUKT!
Ik had 8.1 en nu heb ik 9.0B

en de foutmelding is weg!
Heel hartelijk bedankt voor alle hulp!
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan