film speelt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Berichten
3.458
Ik heb een film gedownload die bij mij niet afspeelt. Ik kan helaas niet zien wat voor extentie de film heeft, maar het WMP icoontje staat er gewoon voor.Normaal doen alle films het bij mij, maar nu dan toch 1 waar iets mee is. Wanneer ik dubbelklik op de film, start Windows Media Player op en komt gelijk met de melding " Onvoldoende ruimte beschikbaar om deze bewerking uit te voeren ". Heel vreemd, zeker gezien het feit dat er op de schijf ruim 2 Gb vrije ruimte is. Ook het intern geheugen is ruim voldoende (256 Mb) Als ik de film met Real Player probeer af te spelen zie ik ongeveer 5 seconden film en daarna bevriest het beeld en kan ik alleen nog maar afsluiten. Voor Windows Media Player heb ik de nieuwste drivers gedownload, voor de rest geen codecs geinstalleerd die elkaar in de weg kunnen zitten. Wie weet raad?
Gr. Erik.
 
welk systeem heb je?


op dan kunnen we misschien de extensie achterhalen
 
AMD athlon 750, 256 mb intern, 20 Gb hd. Ik probeerde een andere player (Xn-view) te installeren en die gaf de melding: kan decompressor VIDS:XVID niet vinden
Daarna Xvid codec geinstalleerd, nu geeft XN-view geen foutmelding, maar hij speelt hem ook niet.
 
Mmmmmm..... als ik met Gspot de film nakijk, geeft hij de melding " not a valid avi file"
 
Bedankt voor de tip. Ik heb het geinsyalleerd maar zonder resultaat. De speler geeft aan dat de file corrupt is. In de vuilnisbak dan maar! Wel vreemd, 45 gebruikers waren de file aan het sharen.
Maar ja, probeer wat anders, bedankt!
Erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan