mpeg2 branden op dvd-multisessie mogelijk??

Status
Niet open voor verdere reacties.

brigje

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2002
Berichten
64
Ik heb een stukje video (paar minuten maar) als mpeg2 file al eens op een s-vcd gebrand. Nu hebben we een dvdbrander en wil ik dit filmpje op dvd zetten, maar daar steeds opnieuw weer een vervolg van de video aan toe kunnen voegen. Mijn vraag is dus of een dvd ook als soort multisessie dvd te branden is, of is dat onmogelijk? Ik wil gaan branden met Nero of het gratis bijgeleverde Mydvd (waar ik verder nog nooit van gehoord heb)

groetjes, Brigje
 
dit gaat maar, je kunt niet aan dezelfde video bijvoegen, maar je kan dus een extra filmpje bijvoegen ja, ik weet nou niet of ie in stand alone dvd players zou afspelen...
 
Kan ik er ook geen geheel van maken als ik 2 mpeg2 filmpjes eerst ga samenvoegen in TMPGenc? Met het maken van de svcd ging dat wel. En moet dat mpeg2 bestand van de s-vcd nog anders gecodeerd worden (of hoe het ook allemaal heet) om het op dvd te krijgen?
Het hoeft overigens (nog?) niet in een stand alone speler afspeelbaar te zijn, maar liefst maak ik het zo "allround" mogelijk, want je weet maar nooit

groeten, Brigje
 
als je verschillende files wilt samen voegen en er een echte dvd van wilt maken kun je met tmpgencoder en dvd author aan de gang gaan.

kijk eens op http://wintips.filmt.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan