Geen "volledig scherm" met wmp en Irfanview

Status
Niet open voor verdere reacties.

Teasy

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2003
Berichten
6
Wanneer ik in het programma Irfanview op Enter druk om naar de weergave "volledig scherm" te gaan lukt dit wel maar na zo'n 4 seconden keert het automatisch terug naar de vorige weergave.

Ik gebruik de laatste versie en Windows XP.
Met Windows98 had ik dit probleem niet.

Met Windows Media Player heb ik een gelijkaardig probleem : Als ik dubbelklik op een filmpje dat afspeelt, dan ga ik naar de weergave "volledig scherm" met eerst nog een balk bovenaan en onderaan die, zoals het hoort geanimeerd van het scherm schuiven. Na een halve seconde keren die balken echter terug. Het formaat van de film wijzigt hierdoor voortdurend. Erg irriterend.

Het lijkt wel of het een WinXP probleem is.
Toch werkt DivX Player zonder problemen in de weergave "volledig scherm".

Weet iemand raad ?

Teasy.
 
Open IrfanvView, klik op Options/Properties/Viewing, vink daar aan wat je wilt bij Fullscreen/Slideshow options en klik oke. Kijk eens of dat helpt. Wat WMP betreft zou een ander ff moeten helpen, gebruik dit haast nooit. Lijkt me toch een instelling van Extra en dan Opties.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Open IrfanvView, klik op Options/Properties/Viewing, vink daar aan wat je wilt bij Fullscreen/Slideshow options en klik oke. Kijk eens of dat helpt. ...
Neen, dit helpt niet. Het probleem ligt niet aan het formaat van de afbeelding. Het is de weergave "volledig scherm" of "fullscreen" zelf die amper 4 seconden weergegeven wordt. De grootte van de afbeelding aanpassen aan het scherm zorgt ervoor dat er al dan niet zwarte randen te zien zijn rond de afbeelding, maar dit werkt perfect. De weergave "volledig scherm" laat de blauwe titelbalk, menubalk, statusbalk en taakbalk verdwijnen, maar bij helaas voor zo'n 4 seconden, daarna krijg ik terug de vorige weergave.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan