MP3 op CD-RW wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
577
Via mijn nieuwe DVD-speler zouden ook CD-RW's moeten kunnen spelen. Ik heb een aantal MP3-bestanden gekopieerd naar de Rewriter via InCD versie 3. Bij het laden in de DVD-speler wordt de disc niet herkend.

Op dezelfde disc heb ik daarna ook foto's geplaatst. Ook via InCD naar dezelfde disk gekopieerd (nadat ik daar de MP3's voor de zekerheid af had gehaald). Dan wordt de disk wel herkend en verschijnen de foto's.

Voor de zekerheid ook de zelfde MP3's op een gewone CD-R gezet. Deze wordt gewoon herkend.

Waarom worden de MP3's via de CD-RW niet herkend?

Groet,
Arno.
 
ik denk omdat een cdrw niet afsluit
dat doen ze niet omdat je er anders niet weer op branden kan
 
Geplaatst door luuk2512
ik denk omdat een cdrw niet afsluit
dat doen ze niet omdat je er anders niet weer op branden kan
Een cd-rw is ook gewoon af te sluiten, maar dan moet er niet gekozen worden voor een multisessie schijf.
 
enne een cd afsluiten is volgens mij voor mp3's niet nodig.
 
Geplaatst door petje11
enne een cd afsluiten is volgens mij voor mp3's niet nodig.
Om iets af te spelen buiten een pc is het volgens mij noodzakelijk om af te sluiten, dus ook voor mp3.
 
waarom afsluiten

Als je mijn tekst goed leest blijkt dat als ik foto's op een CD-RW plaats het wel wordt geaccepteerd door de DVD-speler; MP3's op dezelfde CD-RW niet. In beide gevallen is er geen sprake geweest van 'afsluiten'.
 
Laatst bewerkt:
Re: waarom afsluiten

Geplaatst door arnoderuig
Als je mijn tekst goed leest blijkt dat als ik foto's op een CD-RW plaats het wel wordt geaccaepteerd door de DVD-spelerl; MP3's op dezelfde CD-RW niet. IN beide gevallen is er geen sprake geweest van áfsluiten'.
Ik had het ook niet tegen jou, maar alsd er niet voor een multisessie gekozen word, word de cd (of het nu een gewone of een rw is) afgesloten.
Hoe het probleem op te lossen is weet ik niet, sorry.
 
Is het misschien mp3 pro?
Dat is het enige wat ik nog kan bedenken.
 
Veel dvd spelers kunnen ook niet overweg met mp3's die in mappen geplaatst zijn. Direct in de root plaatsen is een optie. Ik weet niet hoe jij dit hebt gedaan.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan