Gamecube ook in Nederland in prijs verlaagd!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Ook in Nederland is de Nintendo Gamecube sinds 17 oktober voor het belachelijke bedrag van 99 euro verkrijgbaar! Kopen die handel dus! :).
 
komt ondat ze niet goed worden verkocht.
nintendo stopt met het produceren van de gamecube
dus er komen niet veel spellen meer voor.


brits
 
Klopt, ik ben bang dat een vergelijkbare dood zal sterven als de Dreamcast... ze proberen in die laatste maandjes toch nog ff een boost te geven aan de verkoop (zo rond kerstmis). Spellen zullen denk ik nog wel een 3/4-1 jaartje blijven volgen, alvorens de toevoer games stopt. Tis jammer maar voor de prijs hoef je niet te laten denk ik zo!
 
Waarom verlagen ze de prijs als ik hem al heb! :mad: :D
 
Had je hem maar wat later moeten kopen dude, of denk je dat Nintendo een evil plan had om jouw te irriteren dat je de gamecube voor 100 euro meer hebt gekocht :evil:? Wees nou maar blij dat je deze piece of hardware hebt, degene die hem nu kopen die, die, die, tja, die kopen hem voor minder geld (weet niks anders te verzinnen :)).
 
Geplaatst door computernerd
Had je hem maar wat later moeten kopen dude, of denk je dat Nintendo een evil plan had om jouw te irriteren dat je de gamecube voor 100 euro meer hebt gekocht :evil:? Wees nou maar blij dat je deze piece of hardware hebt, degene die hem nu kopen die, die, die, tja, die kopen hem voor minder geld (weet niks anders te verzinnen :)).
Tuurlijk heeft Nintendo iets tegen trouwe klanten! :D
 
Tja Nintendo kan niet anders, ze zijn al ooit gebeat door de Playstation en ze kunnen het niet afforden (hoe heet dat in het Nederlands?) om nog eens te "verliezen". Als je nou een XBOX had gekocht tijdens HUN prijsverlaging, kreeg je een gratis spel of controller op je deurmat :). Tis natuurlijk vervelend voor Nintendo dat het zo moet lopen. Ze mogen wel blij zijn dat ze uitgeroepen zijn met hun gamecube tot beste console van het jaar op de PU awards. Zeker veel Nin-fanboys...
 
Nou ja ik zal maar niet meteen het ergste denken en maar meteen zelda kopen voordat die weg is! :)
 
Groot gelijk! Dat zijn echt spellen die de andere consoles missen...
(Ik hoop maar niet dat de grote boze mods eraan komen om te zeggen dat we dit gesprek beter op MSN kunnen houden...)
 
Yup.
Tis magicmonster apenstaartje wanadoo punt nl.
(Ff voor de duidelijkheid: ik heb ff de @ en de punt weggelaten in verband met al die spam bots die die fora afzoeken).
 
Ok dan hoeven we hier niet meer off topic verder te gaan en weer ON TOPIC gaan. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan