Ontwerp logo

Status
Niet open voor verdere reacties.

jakkemaz

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
127
Ontwerp firmalogo

Hey

Ik heb gisterenavond een logo ontworpen voor de zaak van mij vriendin, wat vinden jullie ervan?

Tips / afradingen?

Alle en zoveel mogelijk reacties welkom !!!

Thanx
Jan
 

Bijlagen

  • sels evergreen.jpg
    sels evergreen.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 114
Laatst bewerkt:
ziet er netjes uit.
persoonlijk zou ik dat grijze schaduwachtige minder maken en wat meer transparant.
 
Waar is het precies voor?
Wat voor soort bedrijf in welke branch en waar ga je dit logo gebruiken.
 
Ik hoopte dat jullie misschien de link al zelf zouden kunnen leggen :p

Het gaat om een op te starten tuincentrum ...

Ik denk dat het de bedoeling is om dit toch zoveel mogelijk in onze communicatie te gebruiken. Facturatie, website, bestickering wagen, zo van die dingen.
 
Laatst bewerkt:
Een tuincentrum. Nee, dat had ik niet ingeschat, daarom vroeg ik erom.
Je hebt namelijk hele zachte kleuren gebruikt en die zetten mij op de gedachte dat je misschien een of ander vaag product te koop wilde aanbieden.
Persoonlijk zou ik voor wat sterkere kleuren gaan, tenslotte zie je ook maar zelden planten in pasteltinten.

Mensen hebben bij planten vaak het gevoel van fris en natuur en dat vind ik niet echt terug in dit logo.

Overigens denk ik wel dat het een heel aardig ontwerp is, maar dus niet voor dit doel.
 
Laatst bewerkt:
Een tuincentrum zie ik er wel in, maar ik zou de tekst in een iets sterkere (minder pastel) kleur maken
 
Het ontwerp is goed, alleen niet voor je doel. Probeer er wat meer natuur in te doen, hier bedoel ik mee....wat vrolijke duidelijke natuurlijke kleuren. Let vooral op de combinatie van de kleuren!
 
Mooi. Evenwichtig van vorm en kleur. Pleizierig om naar te kijken.
Joop
 
Tipje: maak gebruik van Pantone (PMS) kleuren. Op die manier kan elke (professionele) drukker, waar dan ook, steeds dezelfde kleuren reproduceren. Kan belangrijk zijn als je stickers bij de ene en briefpapier bij de andere drukker laat maken.
Gr. Erik.
 
Waar heb je je logo in gemaakt?? Als je een programma hebt gebruikt die pixelgestuurd werkt zoals photoshop etc zou ik m ff overdoen in een programma zoals illustrator. Die werkt vertorgestuurd. Het voordeel daarvan is dat als je het formaat van je logo aan wilt passen voor bijvoorbeeld een buitenbord (is dus erg groot) er geen verlies optreed in je bestand.

Heb je m wel wel gemaakt in Illustrator oid dan is er nix aan de hand. Let hier wel op om ruzie met je vriendin te voorkomen..... :p

"Toch maar liever naar de echte dealer"
 
Je hebt het leuk gedaan hoor maar het is geen logo voor een tuincentrum ik zit meer te denken aan een schoonheids salon en ik vind het te druk voor een logo te veel van het goeiu. En gebruik illustrator om logo te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan