menu's maken voor te branden dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alda

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2001
Berichten
66
Weet iemand een programma waarmee je je vakantie e.d. filmpjes kunt branden, waarbij je ook een onderverdeling in menu's kunt maken, snelzoekstops kunt aangeven e.d.? Ik werk nu met Studio 8, maar die brandt de hele film in 1x.
 
Probeer Picture to TV eens (ff zoeken op google)
 
ook voor film?

Het lijkt me een programma voor foto's of kun je er ook filmpjes mee branden?
 
Ja, is inderdaad voor foto's, vraag niet goed gelezen. DVD author kan het in ieder geval, maar is wel voor DVD's. Iets dergelijks voor VCD ken ik niet.
 
Als je DVD's wilt maken met een menu, dan is DVD lab een prima programma. Je kunt op deze website wat meer te weten komen over DVDlab.

Groet,
 
Laatst bewerkt:
dvd menu's maken

Bedankt voor de tips, ik ga ze proberen.

groet,
Alda
 
dvd menu's maken

Ik heb het geprobeerd met DVD-lab. Ziet er mooi uit dat programma, maar ik kan er geen avi bestanden in importeren, dus niet optimaal in combinatie met Pinnacle studio 8. Misschien moet ik de films eerst bewerken en omzetten in mpeg, en daarna met dvd lab indelen in hoofdstukken e.d.

Ga verder proberen. Als er nog iemand tips heeft, graag!
 
Ik ben er vanuit gegaan dat je de video al klaar had en er uitsluitend een DVD menu bij wilde bakken. Als je de video in studio klaar hebt en vervolgens in mpeg opslaat, dan kun je het wel in DVD-Lab inlezen en er vervolgens een menu bij maken.

Op de website die ik je al heb gegeven staat ook nog een Nederlandstalige handleiding. Misschien heb je die al, maar die zou ik er zeker eens lezen. Wordt je al heel wat wijzer van.

Groet,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan