10 MPG's achter elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Al eerder in dit forum liet ik weten problemen te hebben met het op DVD branden van een homevideo. Ulead Movie Factory liet om onbegrijpelijke redenen weten, dat de bestanden niet groter mochten zijn dan 4,5 minuten en Ulead DVD Toolbox deed uiteindelijk wat er moest gebbeuren: hij maakt keurig een tiental MPG's aan op hoge kwaliteit. Branden deed die ook nog, maar aan het eind van elke MPG bevroor het beeld voor enkele seconden en dan begon de volgende MPG. Nero kent de mogelijkheid om van die 10 MPG's één bestand te maken, wat ook precies de bedoeling is, maar dan krijg ik weer de melding, dat er problemen zijn met de transcodering van de film, wat dat ook mag inhouden. Ik heb in Ulead DVD Toolbox niet kunnen ontdekken hoe ik de pauzes weg kan laten, ik weet geen raad met de foutmelding van Nero dus wie kan mij verder op weg helpen?
 
Na een update van Nero naar 6.0.0.19 ben ik de foutmelding kwijt, maar hij gooit de 10 MPEG's in willekeurige volgorde door elkaar. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen? Ik heb de filenames al laten beginnen met een nummer, maar dat helpt niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan