help internet delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

karinholshuijsen

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2001
Berichten
119
hallo ik heb een vraag ik heb op 2 pc internet gedeeld nu heeft de hostpc een virus gehad dus moest ik alles er opnieuw opzetten ook internet delen.
op de host doet alles het prima maar op de client geeft hij steeds kan server niet vinden en errorfout 628.
Voor dat ik de virus op de host had deden ze het alle twee nu kom ik met de client pc niet meer ophet internet
Kunnen jullie mij misschien helpen.
alvast bedankt groetjes karin
 
de 628

Als dit een dial-up connectie is, weer proberen opnieuw in te bellen. Blijft deze foutmelding bestaan, verlaag de snelheid van het modem en vink alle geavanceerde opties uit. Blijft het probleem dan nog steeds bestaan, neem dan contact op met de systeembeheerder. Als dit een virtueel particulier netwerk (VPN) is, kan de verbinding geweigerd worden, omdat autorisatie niet geaccepteerd wordt. Ga naar de systeembeheerder voor dit probleem.
 
Wat is je besturingssysteem?

Vraag staat btw ook in verkeerde sectie.
 
Wat heb je ingetseld bij de verbindingen in Internet Explorer.
 
ik ben nu windows xp opnieuw aan het instaleren.
want de clientpc deed helemaal raar want hij kon het INF bestand ook niet meer vinden als windows opnieuw geinstaleerd is kom ik ff op je vraag terug alvast bedankt
 
Verplaatst van Internet Homepages >> Netwerk problemen / Internet Delen.
 
ik heb nu windows opnieuw opgestart maar hij geeft nog steeds kan server niet vinden aan alleswerkt voor de rest goed snap er niks meer van maar nu geeft mijn hostpc aan IPX/SPX of compatibel fout 733 gerapporteerd de verbinding met de externepc kan niet worden voltooid mogelijk dient u de protocollen op deze pc aan te passen maar hij doet het wel gewoon ik kan wel op internet n maar misschien doet daarom de client pc het niet wie weet het ???? groetjes karin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan