branden met nero niet mogelijk: unexpected file format

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetsugarbaby

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
865
Ik wil met nero songs branden, die ik met kazaa lite heb gedownload. Bij ongeveer 10 van de 14 songs, in totaal een hele cd, krijg ik de mededeling van nero: unexpected file format. Daarna is het niet mogelijk deze songs te branden. Kan ik hier iets aan doen, zodat ik wel branden kan???

groeten
 
Wat is de extensie van de bestanden die je niet kan branden. Kan je ze wel afspelen op je PC?
 
Mijn advies is om minimaal 5.5 en liever 6.0 te gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
ah. dat betekent dus dat het aan mijn Nero versie ligt??
Ik dacht dat het misschien kwam door een beveiliging van de betreffende cd.. Tot nu toe kon ik alles branden met mijn Nero versie...
 
Ik ga er van uit dat je PC spec. genoeg is om te branden. Als je interesse hebt in Nero 6 mag je mij een mailtje sturen.
 
Het betreft alleen maar tracks van een cd. Alle andere tracks van andere cd's kan ik wel branden!! Vreemd hoor. Het ligt dus niet aan mijn Nero progr.
 
Hi Sweetsugar,
Je kan Nero wel upgraden, ik zou het niet direct naar versie 6 doen (sommigen klagen nog over deze) maar naar 5. Dit kun je doen op hun site aangezien jij een legale/gekochte versie hebt.
Ik heb het vermoeden dat alles heeft te maken (had zelf deze “probleempje”) met de kwaliteit van de liedjes.
Als je ze bijv. afspeelt met MP dan zie je daar ook de kwaliteit.
Ik neem aan dat je de foutmelding krijgt als je probeert te sleepen.
Zoek opnieuw op Kazaa. Als mogelijk, download de liedjes van minstens 128 KB kwaliteit.
Dan moet het lukken (branden).
Mocht je geen foutmelding krijgen tijdens “sleepen” dan is het mogelijk om de kwaliteit van de liedjes te verbeteren (bewerken) via rechte muis, eigenschappen, filters.
Het ligt dus NIET aan Nero maar aan de kwaliteit van de liedjes.

Falco
 
hallo falco..

De foutmelding krijg ik inderdaad wanneer ik probeer te "slepen". Ik heb dezelfde tracks weer opnieuw via Kazaa gedownload, maar hetzelfde probleem. De kwaliteit was minimaal 128 KB.

Ik heb echter het vermoeden, dat de cd beveiligd is. Kan dat?? Ik kan ze wel afspelen op de pc, alleen niet branden!! Het betreft de nieuwe cd van Frans Bauer, 'n ons geluk..Waarschijnlijk is die cd dus beveiligd tegen branden...

Kan ik Nero 5 zo over de vorige versie heenzetten?? En is die upgrade gratis??

groetjes...

sweetsugar
 
Hi Sweet!
Sorry nu begrijp ik het niet:: je praat over Kazaa en downloads en vervolgens over de cd. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een lied op Kazaa beveiligd is. Wat ze wel doen nu (platenmaatschappijen) is dat ze beschadigde nummers op Kazaa zetten. Kazaa detecteert een beschadiging pas na 30 seconden. Daarom luister ik eerst alles helemaal voordat ik ga branden.
Hoe nieuw is deze CD? Kun je hem niet lenen of even huren?

Volgens mij kan Nero zo over heen. Heb ik ook gedaan., maar dan moet op de PC de versie staan dat legaal is (dus niet van ergens op het net..). Mocht hij toch iets vragen (Nero dan), laat me dat weten.

Groetjes
Falco
 
De cd is spiksplinternieuw..pas uitgekomen.

Ik kan hem eigenlijk best kopen, maar het is natuurlijk leuker om hem te downen (gratis!!)..

Het is toch wel typisch, alle andere muziek die ik van Kazaa heb gehaald kan ik wel op cd branden, alleen de muziek van deze cd niet...
Dus waarschijnlijk heeft de platenmaatschappij de cd beschadigd op Kazaa gezet.. :-(((...
Ik zou wel eens willen weten of meer Kazaa gebruikers ditzelfde probleem hebben met deze muziek van Frans Bauer..

Groetjes

sweetsugar
 
Ik ga (voor mijn lol) morgen zelf dat proberen. Je maakt me nu echt nieuwsgierig.
Ik had ook veel problemen met de nieuwe van Enigma (wat andere genre).
Ik laat je nog weten morgen.
Als een echte voetbal freak, ik ga nu voor de TV.

Groetjes
Falco
 
Falco,

Ik ben geen voetbalfan.. :))
Maar wel een fan van enigma!! :))

Ik ben benieuwd naar het resultaat van jouw poging..

Alvast bedankt..

groetjes
 
Fan van Enigma?? You're my girl!!! ;)

Ik kan geen tracking lijst vinden van dat CD.
Welke nummers geven foutmelding? Of alles??
Ik ben nu wat aan het downen, ga in de ochtend (nou ja..als ik wakker wordt..rond de middag..) Kijken wat voor een melding ik krijg.
Het CD is wel van Sony Music. Die zijn redelijk goed beveiligd...Ja..redelijk maar niet... ;)
 
Sweetsugar,
Heb je alle liedjes kunnen downloaden?
Heb je een tracking lijst voor mij? (heb ik al, is OK)
Zijn dan alle liedjes met dat melding?

Falco
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan