Zoek tocht naar beeldscherm voor TV en computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dual

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2001
Berichten
21
Ik ben in het bezit van een schotelantenne uiteraard met receiver en ben nu op zoek naar een beeldscherm voor TV en computer.

Dat betekent dus dat het een beeldscherm moet zijn waar de coaxkabel van de antenne in moet kunnen en de computer moet er op aangesloten kunnen worden.

Door de receiver van de schotelantenne heb ik geen “echte” TV meer nodig. Ik ben erg klein behuisd en dus is een beeldscherm voor TV ontvangst én de computer voor mij een ideale oplossing. Op die manier kan ik het “bakbeest” uit de kamer bonjouren.

Wie heeft ervaring hiermee? Wie weet waar ik meer informatie kan vinden over dergelijke beeldschermen?

Alle info is welkom.

Alvast mijn hartelijke dank.
 
Ik heb in mijn PC een TV-kaart gestopt en kan via die kaart TV kijken, programma's opnemen enz. Wellicht is dat een optie voor jou?
 
Kleine correctie

Ik zie dat ik een klein foutje heb gemaakt in mijn eerdere berichtje.


"Dat betekent dus dat het een beeldscherm moet zijn waar scartkabel van de receiver van de schotelantenne in moet kunnen en de computer moet er op aangesloten kunnen worden.

Sorry Sorry Sorry
 
da's geen probleem, er zijn gewoon convertertjes die scartkabel naar tulpstekkers zetten (10 €)

scartadapter_250.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan