Nokia 6100 WAP ?Hoe werkt WAP?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
5.202
Hey mensen
Er staat nu bij mij thuis aan de PC gehangen, een Sweex infrarood poort welke PERFECT werkt

Alleen heb ik een vraag voor iemand die het weet
1. Ik heb er al wat games op gezet, alleen als ik DTM racer van http://www.brambo.nl wil bestellen, krijg ik een WAP link, er staat dat WAP bij mij ingeschakeld moet zijn, Hoe doe ik dit Als ik een adres wil invoeren in de GSM, staat er "IP-adres controleren" en gebeurd er niets :(
2. Enne...als iemand het weet....waarom als ik om 12.00 een afspraak invoer in de GSM, synchroniseerd ie niet in Outlook op die tijd, maar gewoon bovenaan ZONDER tijd
 
Meestal kan je op de site van je provider de wap settings laten opsturen via sms.
dan staan die meteen goed ingesteld om te kunenn wappen.

Nu staat er bij je wap settings ook een optie om adres in te geven geef daar het wap adres in wat ej heb gekregen en je je zal op die site komen

Het synchronisatie probleem kan ik je nu niet zo makkelijk uitleggen wel weet ik dat er in je synchronisatie programma een setting verkeerd staat
 
Thx, dat wist ik niet :) Ik heb nu WAP :p
Die insteling van Outlook kan ik niet vinden, als iemand het weet GRAAG ! :)
 
wat bedoel je emt outlook ?
je mail kunnen lezen op je telefoon ?

die kan je halen uit de settings van je mailprogramma op je pc
meestal pop3.providernaam.nl en smtp.providernaam.nl
het telefoon nummer moet je ook bij je provider halen
 
Welk programma gebruik je om contact te leggen met je telefoon?

Greetz Patrick
 
Geplaatst door GTD
wat bedoel je emt outlook ?
je mail kunnen lezen op je telefoon ?

die kan je halen uit de settings van je mailprogramma op je pc
meestal pop3.providernaam.nl en smtp.providernaam.nl
het telefoon nummer moet je ook bij je provider halen
Dus ik kan mijn mail van Chello bijv. gewoon lezen op GSM ?? :)

Enne...ik gebruik Nokia PC Suite 5
 
ik weet het inbel nummer van chello niet maar als je die heb en de goede mail settings dan kan je je email ophalen met je gsm (niet de bijlages)
 
Geplaatst door GTD
ik weet het inbel nummer van chello niet maar als je die heb en de goede mail settings dan kan je je email ophalen met je gsm (niet de bijlages)
Gaaf :)

Enne.....ALs ik dus op m'n Nokia een 17 oktober invoer, dat ik om 11.00 moet werken, en ik synchroniseer met Outlook, dan staat er wel netjes dat ik de 17e moet werken, alleen niet om 11.00 :( Hij staat helemaal bovenaan, bij geen enkele tijd. Heb je een idee hoe of wat ?
Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan