dvd2svcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berry1984

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Berichten
30
Hey kan iemand mij mischien vertellen hoe ik een svcd kan maken zo scherp als een dvd(met betreking van dvd2svcd instellingen) en als ik zeg dat ie de films over 3 cd's moet zetten maakt ie de 3de cd maar 150mb maar ik wil gewoon 3 cd's van 794mb.

Berry
 
dat ie de derde cd zo klein maakt komt omdat ie waarschijnlijk ingesteld staat iedere cd max 700 mb te maken ( film data geen bin die is groter ) als dan de film totaal 1.6 gb zou zijn maakt ie dus 2 x 700 en 1x 200 mb aan.
je zou dus of de video bitrate kunnen verhogen of de instellingen op het tabblad bitrate kunnen veranderen naar een lagere waarde zodat het programma er van uit gaat dat er minder op een cd past.

op http://www.wintips.filmt.nl vindt je evt een handleiding met instellingen die ik zelf gebruik en heel erg goeie kwaliteit geeft.
 
nou ik heb de cd grote gewoon op 800mb staan en op wintips had ik niet zon goede kwaliteit maar toch bedankt

Berry
 
Hey Tazman,

Volgens mij weet jij veel van films.
Ik wil een film die uit 3 delen bestaat samen voegen tot 1 en dan heb ik de complete film.
Ik kan dat doen met tmpgencoder maar daar staat maar voor twee delen beschreven.
Kan ik het nu ook met 3 delen doen of moet ik eerst de eerste 2 doen en daarna weer het derde deel erbij voegen?
Bedankt alvast!
 
@ Lima-nl,

als je de handleiding samenvoegen van mijn site hebt daar staat inderdaad maar 2 delen.
als je nu na het tweede deel gewoon nog eens op add klikt en deel 3 bijvoegd zet hij gewoon alle 3 de delen aan elkaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan