Downloaden MP3 / WMA

Status
Niet open voor verdere reacties.

arieme

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2003
Berichten
26
Ik wil graag radiofragmenten downloaden van www.eversstaatop.nl.

Als ik klik op het desbetreffende bestand (MP3 of WMA) wordt de media player van windows automatisch gestart en komt tegerlijkertijd ook een foutmelding:

You have encountered the following error while using Windows Media Player:
--------------------------------------------------------------------------------
Error# C00D10B3


Windows Media Player cannot play this file.
Windows Media Player cannot find the file. Items in Media Library are links to digital media files that are stored on your computer, a network drive, a removable storage card, an Internet server, or another location.

Als ik met de rechtermuisknop kies voor doel opslaan krijg ik de melding: 'snelkoppeling opslaan naar windows media geluid *.wax, dus geen mp3 of wma bestand.

Hoe kan ik deze bestanden wel downloaden op mijn pc?
Heeft iemand tips??
 
Dat is een "streaming audio" bestand, niet zonder meer te downloaden dus, je speelt als het ware het bestand vanaf de server.
 
De bestanden die ik heb beluisterd waren .wax-bestanden (bij de downloads). Media player kan die bij mij afspelen. Hij vroeg ook of ik het in de browser wilde.

Opslaan op je pc kan door er met je rechter muisknop op "luister" te klikken en te kiezen voor doel opslaan als. Hier werkt het in ieder geval wel dus.

Edit; sorry verkeerd gezien er wordt een snelkoppeling opgeslagen.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij sla je dan het WAX bestand op en niet het geluidsfragment zelf.
 
Inderdaad zoals uit mijn edit in het vorige bericht blijkt wordt het geluidsfragment zelf\niet opgeslagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan