Firewal router

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonminten1

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2003
Berichten
5
Hallo

Weet er iemand of ik de firewal van mijn router kan uitschakkelen.
de router is een E-Tech Wireless Router (WLRT02)
Ik kan namelijk geen hulp op afstand meer bieden en denk zelf dat het hier aan ligt.
Heb een Home Breedband verbinding sinds dat ik de router ertussen heb is ook mijn surfsnelheid minder geworden kan het zyn dat dit ook aan de router ligt.
heeft iemand tips of een oplossing???
Heb ook de norton firewal op de PC`s geinstalt is dit wel nodig.Overigens de firewals`van beide pc met XP HOME staan uit.
BVD TON
 
das heel makkelijk die norton kan je uitzetten de firewall in die router is perfect

om de firewall in die router uit te zetten moet je naar dmz host gaan daar kun je bij dmz host het ip nummer van de pc invullen die je geen firewall wilt geven,
of je gebruikt multi dmz kijk ff met monitor wat je wan ip is (domain name server 1 2 of 3 enz) vul je eerst in en dan ip van pc dus is waarschijnlijk 192.168.1.100 of 101 of 102 enz

let wel op als je dit doet is er dus geen firewall meer om de pc te beschermen

beter kun je voor bepaalde programma's die niet met een router werken die poorten open zetten
 
Hallo

Maar hoe zit het dan met mijn ip van Home kan dan geen email meer ontvangen zit met beide pc`s op èèn ip adres en heb ook twee verschillende Email adressen.
 
de emails gaan via een pop server van de provider waarschijnlijk heb je bij je acount 2 email aderessen gehad
dit kun je bijv als je 1 pc het ene email aderes en de andere pc het andere email aderes wil geven in outook expres
bij bericht-regel maken op basis van bericht...
vink aan : als regel Van bepaalde personen bevat
vink aan: niet van de server downloaden
3: ff klikken
4: vul het e-mail adres in die je niet wil ontvangen op die pc
klik dan ok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan