Magazine drukkerij

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
5.202
Hey mensen!
Ik wilde hem maar niet in MC zetten, waar daar hoort hij helemaal niet thuis :) Vandaar hier ;)

Ik heb hier in word een magazine gemaakt, en nu wil ik dat graag als een soort glossy magazine hebben. Uiteraard kan dit niet geprint worden, ten eerste omdat de printer altijd die welbekende witte randen niet kan printen, en het zeer moeilijk glossy te maken is.

Mijn vraag
Weet iemand een drukkerij die digitale word bestanden kan omzetten naar een mooi magazine ? Uiteraard gaat het om 1 á 2 exemplaren, dus ik heb geen oplage van 100.000 ofzo :)
Grtz
 
Ik heb erg goede ervaringen met Multicopy op het Kruisplein Rotterdam

MultiCopy Rotterdam Kruisplein
Kruispln 23b
3014DB Rotterdam

Tel: 010 4147362
Fax: 010 2332013
http://www.multicopy.nl/
Email: rotterdam-kruisplein@multicopy.nl

Rubriek:
Drukkerijen

Informatie:
MultiCopy, één adres voor al uw documentoplossingen: Huisstijldrukwerk, wenskaarten, formulieren, zwart-wit kopiëren en printen, kleurkopiëren en printen, full colour drukwerk, grootformaat, bouwtekeningen, posters, affiches, digitaal drukwerk, direct mail, professionele presentaties, briefpapier, visitekaarten en veel meer.
 
Hey bedankt !! :) Niet geweten dat ik al zo snel succes zou boeken :)

Jozo, ik kom uit R'dam, en kan niet lezen of ze ook 1 exemplaar kunnen doen? Weet jij hier meer van ?
 
Graag gedaan, daar zijn we voor :thumb:

Groeten Oossie
 
Geplaatst door rene_overtoom
Hey bedankt !! :) Niet geweten dat ik al zo snel succes zou boeken :)

Jozo, ik kom uit R'dam, en kan niet lezen of ze ook 1 exemplaar kunnen doen? Weet jij hier meer van ?

Ik denk wel dat ze één exemplaar doen, maar hoe meer hoe goedkoper
Dus het zal wel wat kosten
 
Geplaatst door Jozo


Ik denk wel dat ze één exemplaar doen, maar hoe meer hoe goedkoper
Dus het zal wel wat kosten
Aha, ja opzich niet vreemd natuurlijk :) Ik zal ze eens een mailtje/offerte laten sturen om te kijken of het in mijn maatstaven betaalbaar is.
Thx :thumb:
 
Ik heb geen mail teruggehad :confused: maar dit werkstuk printen we deze keer "gewoon"
Ik denk dat ik mijn stageverlsag (moet ik eerst een stageplek in Rdam vinden :( ) wél bij zo'n bedrijf laat doen:thumb:
 
magzine drukkerij

Voor magazine's wordt het digitaal drukken steeds interresanter. Via de drukwerkconsultant http://www.drukwerkconsultant.nl kun je een goed advies krijgen over a het gebruik van je papier maar vaak ook enorm besparen in de prijs. Door onafhankelijk advies en bemiddeling en direct zaken met de juiste drukkerijen krijg je een kwaliteits product voor een hele nette prijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan