Freecom Beatman II of NAPA mcd-381

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou voor de napa gaan , hier heb ik hele goede ervaring mee.

Ik heb z'n voorganger mcd 380.

Wat ook belangrijk is dat deze een id3 tag hebben , je kan zo de titel aflezen van een nummer op de display, die tussen de speler en de koptelefoon zit.

Deze kan al 12 uur op de battery draaien die ik heb kan maar 4 uur dus dat is een hele verbetering.

verder heb ik eens op een site gezeten waar de + en de - van beide spelers naar voren kwamen en de napa had bij iedereen toch de voorkeur.

Ik zal eens kijken of ik de site nog kan vinden.

groetjes speedtouch
 
Bedankt!

Ik heb de Napa besteld!
Heeft toch wel wat extra's en ook nog radio.
 
Goede keuze. :thumb:

Voor 8 cm cd te kopen kan je ook naar dynabyte gaan deze hebben cd's van medion met een leuk kleurtje en werken perfect.

groetjes speedtouch
 
Bedankt voor de tip!
Ik heb al zitten kijken, maar zou er graag 8cm RW's bij hebben. Heb alleen nog niet gevonden waar ze die hebben.
Jou bekend?
 
Deze zijn moeilijk te krijgen , zelfs op een beurs.

Bij de napa krijg je als het goed is een cd-rw bij de speler.

De napa had ik ook besteld op internet , hierbij gelijk ook een paar cd-rw van het merk IIFreecom 210 mb.

Via internet kan je ze wel bestellen , ff google weet zo niet uit mijn hoofd.

De cd-r bij dynabyte zijn in verhouding niet duur deze gebruik ik altijd.

groetjes speedtouch
 
bij freecom kan ik ze bestellen, maar alleen 5doosjes à 5 stuks = 25!
Beetje veel!!

Niet eens voor de kosten, want haal ook de gewone inderdaad.
Maar op zo'n RW kan je nou eenmaal wat sneller effies wat nummertjes toevoegen e.d. Kost je dan niet steeds een cd èn de tijd.

Waar heb jij hem dan besteld? Ik kom met google niet verder.


En iets anders nog even: dit is alleen wat mager:
Napa mcd-381:
OPERATING TIME 6 ~ 8 hours (MP3 / 128kbps/Alkaline Type)
6 ~ 8 hours (WMA/ 64kbps/Alkaline Type)
4 ~ 5hours (CD-DA with ESP )
5 ~ 6hours (CD-DA without ESP)

Gebruik jij oplaadbare batterijen en kun je met een grotere capaciteit de gebruiksduur (aanzienlijk) verlengen?
 
Laatst bewerkt:
25 stuks CD-RW/8cm. Media 210MB 49.00 EUR Verzendkosten 8.00 EUR
Prijzen inclusief BTWTotaal 57.00 EUR
http://www.freecom.nl/ecBasket.asp?ID=377

en die van jou 5 voor 19,00 euro + 5,00 verzendkosten =24,00!

hàllo....pffff
ik blijf dus nog maar even doorzoeken!

Kun je nog iets over de batterijen zeggen?
 
Ja duur hé , deze had ik gelijk met de napa besteld toen.

Wat de batterijen betreft ; bij de napa zitten oplaadbare batterijen bijgeleverd + een adapter deze plug je rechtstreeks in de napa speler.
Tijdens het luisteren laad hij gewoon op.

groetjes speedtouch
 
Nou Speedbrain, ik ben benieuwd.
In ieder geval erg bedankt voor je reacties!
 
Je hebt altijd wel pechvogels , maar ik zou hem beslist niet annuleren.

Hier bij deze link wordt reactie gegeven door enkele ontevreden personen , de vraag is hoeveel er wel tevreden zijn jammer dat je dat niet weet.

Zoals ik al had vermeld ben ik zeer tevreden over de napa mcd 380 , toen ik deze kocht las ik ook negatieve reacties hierover , maar bij ieder product hoor je mensen die of tevreden of ontevreden zijn.

Als blijkt dat de speler niet goed zou werken moet je hem terug sturen en een nieuwe eisen of evt een ander merk bvb philips nemen [ deze heeft mijn dochter , jammer dat hij geen id3 tag heeft , maar is ook een goede speler]

Gewoon erop vertrouwen dat het een prima speler is en rustig afwachten tot je hem hebt , en oordeel zelf.

Graag hoor ik je reactie hoe hij bevalt.

groetjes speedtouch
 
Hoi Speedtouch.

Inmiddels paar weken verder. Heb hem toch maar niet gekocht. Teruggestuurd. Was wel èrg plasticachtig en "voelde" niet goed, hoe vaag dat ook is.

Ben afgelopen weekend een middagje Zwolle in geweest en weet nu beter wat ik wel en niet wil!

Mijn keuze gaat nu vallen op een spelertje met 128Mb geheugen, mèt uitbreidingsmogelijkheid. Ook een radio erop, firmware upgradable en een LCD schermpje.

Hou er uiteindelijk 3 over:
http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=379
http://www.jazpiper.com/jazpiper_QX128.htm
www.mmport.nl : Godot M1581
Nou ja, onderste 2... lijken wel dezelfde!

info over de iRock:
http://www.techview.nl/products/1059
http://www.tweakzone.nl/extreviews/102 dit maakt het weer lastig, kunnen doorspoelen is toch wel handig..
Over de Godot en de nieuwe Jazpiper is niet zo veel te vinden nog, maar ze voldoen wel precies aan mijn wensen.
Lichte voorkeur voor de Jazpiper omdat daar 2 jaar (!)garantie op zit.

(maak even een nieuw topic om hier ervaringen van te krijgen)
 
Hoi Marianneke

Leuk dat je effe een berichtje stuur , wat wil het toeval je raad het nooit.

afgelopen weekeinde heb ik samen met mijn dochter zitten surfen , ze wil graag een mp3 speler voor kerstmis.

Op de zelfde site waar de irock 730i staat ,de voorkeur van haar ging uit naar de irock 730i / ifp 380 [ blauw ] / creative muvo nx / beatsounds 500.

Ik heb haar de reviews laten lezen van de site die je aangaf , haar mening is niet veranderd het liefst wil ze de irock 730i.

Jammer dat maar een persoon schrijft over het niet kunnen selecteren van een bepaald track nummer vooruit of terug is dit dan een tekort van de schrijver of zou het echt niet kunnen ??

Desondanks ook al zou het zo zijn blijft ze bij haar voorkeur [irock 730i]

succes met je keuze , het aanbod is groot dus de keuze wordt dan wel moeilijker.


groetjes speedtouch
 
Ja, niet te geloven, toch?
Mijn speurtocht gaat ook maar door. Heb net een nieuw bericht geplaatst over een paar andere spelers die ik op het oog heb.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=139126

Die iRock is zeker mooi! Uitbreidbaar, MP3i. hoewel me nog niet duidelijk is hoe dat wekt. Zag op de site van de fabrikant allerlei MP3i nummers om te downloaden. Echter wel allemaal onbekend. Vraag me af of je dat zelf in elkaar kunt flansen: MP3 bestand met eraan gekoppeld plaatjes, animatie ed.

Hij blijft bij mij ook in beeld hoor, alleen jammer dat er zo weinig over te vinden is. De spelertjes in mijn andere topic is ook al moeilijk wat over te vinden, maar die hebben weer een radio in de speler ingebouwd. Ook wel een voordeel als je wat langer weg bent en geen pc in de buurt.
Bovendien ook allemaal uit te breiden met extra geheugen, wat ik trouwens niet zie bij de andere spelertjes die jij noemt.

Groetjes weer,
Marianne.

enne, dit ei is zo nog maar niet gelegd...
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb gelezen kan je met de bijgeleverde mp3i creator [ software ] zelf plaatjes of teksten bijvoegen welke tijdens het afspelen van een bepaalde track te zien is op het display.

Als je meer muziek wil hebben kan je het beste alles in wma zetten dit is de helft van een mp3 , je kan ook een smart media kaart extra aanschaffen.

Dit speelde ook mee voor mijn dochter , ze heeft een digitale camera met een extra smart media kaart [ nu weet ik niet of dat dit dezelfde kaartjes zijn volgens mij wel] en ze vindt hem heel mooi :D


groetjes speedtouch
 
Geplaatst door speedtouch
Als ik het goed heb gelezen kan je met de bijgeleverde mp3i creator [ software ] zelf plaatjes of teksten bijvoegen welke tijdens het afspelen van een bepaalde track te zien is op het display.

Ja, zo had ik het ook wel begrepen. Maar ik opende daar een voorbeeldbestand en zat een heel mooi filmpje aan vast. Mooi hoor.

Laat je eens weten wanneer je hem besteld en hoe ie bevalt? Ben heel benieuwd!
IK weet het nog niet zeker. En 't is een hele hoop geld. Wacht nog even af of er reacties komen.
 
Als hij binnen is laat wel ff horen hoe hij bevalt, zit nog met de datum om hem te bestellen .

Ze krijgt hem voor kerstmis als ik hem nu bestel is het helemaal lang wachten voor haar als hij in de kast ligt, en vooraf wil ik hem dan eerst uitproberen ook met dat bijgeleverd progamma.

Ik weet ook niet of hij gelijk leverbaar is en hoeveel ze op voorraad hebben ivm sinterklaas of kerstmis.

Je hoort het nog wel.

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan