muziek op site

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff, bijna 800kb, hou je rekening met de modem-gebruikers onder de internetters?
 
Is trouwens ooknog super irritant een muziekje op een site, alsof je daarop zit te wachten dwars door je eigen mp3tje heen... nope me blockt alle soundjes lekker met admuncher:)

Goed googlen, 2 tel..
 
Censuur Tiborv?? Flauw hoor, ik heb toch gelijk. Hij heeft nu toch nog steeds geen antwoord maar alleen commentaar op iets wat hij wil. Jammer dat je het er dan afhaalt.
 
Nee, je hebt geen gelijk, de toon waarop je e.e.a. duidelijk maakt is niet leuk/aardig. Daarbij zijn er ook nog optie's tot mailen en PB's.

wij helpen wel degelijk door aan te geven dat hetgeen hij wil niet verstandig is.

Flashintro's, achtergrondmuziekjes e.d. worden door de meeste surfers als zeer irritant beschouwt. Als zo'n achtergrondmuziekje dan ook nog eens bijna 800KB groot is heb je 99% kans op afhakers, niemand wacht zolang totdat een site geladen is.
 
Nou goed, het blijft jammer dat hij geen antwoord heeft en dus niet verder komt.
We zullen er maar over op houden.....
;)
 
Oke laat ik het dan zo vragen wat is je html code voor muziek op je site ?? dan neem ik wel een ander nummer ofzow...

greetz Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan