Passport.\NET voor Win Messenger uitschakelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erial-C

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2001
Berichten
245
Ik wil mijn .NET passport niet verwijderen, maar wel voorkomen dat ik automatisch word aangemeld door Windows Messenger.

Ondanks het uitschakelen van de optie "programma uitvoeren als windows wordt gestart" bij de opties van windows messenger, lijk ik soms toch online te zijn -aldus enkele bekenden uit mijn contactpersonenlijst.

De andere oplossing die wordt beschreven in Help is de volgende:

---
Ga naar Gebruikersaccounts in het Configuratiescherm van Windows XP (klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm als je het Configuratiescherm wilt openen).
Klik op het tabblad Geavanceerd op Wachtwoorden beheren.
Klik op Passport.Net\* in Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden en klik vervolgens op Verwijderen.
Je paspoort wordt hierdoor niet verwijderd; alleen de verbinding tussen je paspoort en de computer wordt verbroken.

Klik op Sluiten en klik vervolgens op OK.
---

Wanneer ik echter op "verwijderen" gebeurt er absoluut niets. Geen foutmelding, maar gewoon niets.

Kan iemand misschien iets meer hierover vertellen?

Bedankt.
 
zie je zelf ook een icoontje verschijnen bij de klok op je taakbalk? en gebruik je toevallig Outlook?
 
Reactiie

Nee, geen icoontje in de system tray.

Wanneer ik MSN messenger gebruik, verschijnt het bedoelde icoontje wel, maar bij Windows messenger (die "automatische aanmeldt") niet. Zelfs wanneer ik echt het programma opstart, verschijnt dat icoontje niet wanneer ik het scherm sluit, zoals wel gebeurt bij MSN messenger.

En ik gebruik meestal Outlook Express; geen Outlook.
 
hallo

Heb je bij outlook express bij optie,s gekeken of automatisch aanmelden bij windows messenger staat uit gevinkt .

gr
 
Opgelost

Bedankt!

Die laatste alinea bevatte de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan