redirect4

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedenavond allemaal,

Hier ben ik weer.
Ik heb even gekeken wat er bij mij allemaal zoal mee opstart en nu kom ik het volgende tegen redirect4, weet iemand wat dat is? Op de lijst die jullie altijd adviseren met opstartitems, staat hij er ook niet bij.

bedankt weer.

groetjes
debby
 
helemaal niemand??

Weet niemand hier n antwoord op?

gr
debby
 
Geplaatst door gezina
Al op spyware gescand bv met AdAware en/of Spybot?


Hoi Gezina,

Jij bent ook altijd van de partij he hahaha.

Ja, met allebei. Wat adaware niet zag, zag spybot weer. Is het trouwens wel n goed ideen om die 2 naast elkaar te gebruiken? Wat ze allebei gevonden hadden, heb ik verwijderd.

Ik zag het rare programmatje opstarten toen ik bij msconfig zat te kijken bij opstarten.
Anders vink ik hem maar uit.

bedankt weer.
sorry dat ik ineens met al die vragen kom maar ik moet mijn hele computer weer leren kennen nadat xp erop gezet is. Ik mis mn windows 98 wel hoor, hopelijk is dat wennen.

groetjes
debby
 
Goed idee om dit in msconfig uit te zetten en idd kunnen beide progjes naast elkaar draaien, wat de 1 niet ziet wordt door de ander wel gevonden. Ik heb precies hetzelfde wat betreft wennen aan XP en ik mis win 98 wel degelijk, veel efficienter! Mocht je toch weer last krijgen van redirect4 dan kan je altijd nog een Hijack-logje plaatsen: Helpmij tegen spyware offensief :) (en altijd blijven vragen, daar is Helpmij voor!)
 
Geplaatst door gezina
Goed idee om dit in msconfig uit te zetten en idd kunnen beide progjes naast elkaar draaien, wat de 1 niet ziet wordt door de ander wel gevonden. Ik heb precies hetzelfde wat betreft wennen aan XP en ik mis win 98 wel degelijk, veel efficienter! Mocht je toch weer last krijgen van redirect4 dan kan je altijd nog een Hijack-logje plaatsen: Helpmij tegen spyware offensief :) (en altijd blijven vragen, daar is Helpmij voor!)


Oke, Gezina thanxx maar ik heb de laatste tijd wel heeeeeeeeel veel gevraagd. Ik wil ook lid worden van de vereniging want jullie hebben mij al zo vaak uit de brand geholpen !!!

gr
debby
 
Geplaatst door deb's



Oke, Gezina thanxx maar ik heb de laatste tijd wel heeeeeeeeel veel gevraagd. Ik wil ook lid worden van de vereniging want jullie hebben mij al zo vaak uit de brand geholpen !!!

gr
debby

Teveel vragen kan niet, te weinig wel! :D Lid worden? Welkom! :thumb:
 
Geplaatst door gezina


Teveel vragen kan niet, te weinig wel! :D Lid worden? Welkom! :thumb:


Nou kben lid geworden hoor, alle helpmijers !!!!!! nog hartstikke bedankt voor al jullie hulp, al was ik geen officieel lid.

groetjes
debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan