Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: 2 pc's op router..internet hapert

Senior Member
    Afstand tot server
    ±123 km
    Vraag is niet opgelost
    Hey,

Een vriend van me heeft thuis 2 pc's op een router aangesloten. zo deelt hij zijn mxstream verbinding. de broadband router lijkt niet een van de laatste modellen. op de ene pc staat xp en de andere win 98. als je de pc aan doet dan werkt internet even en valt vervolgens uit.. ook msn hapert steeds. aanmelden...meld ie af en meld ie weer aan. totdat uiteindelijk de hele verbinding weg is met de router. dan kom je ook niet meer op de router site.

Wat kan dit zijn?

alvast bedankt

Robert-jan

Giga Senior SJJ's avatar
    Afstand tot server
    ±80 km
    Welk merk router is het ?

Ik heb zo,n probleem met een e-tech router gehad lag aan de voeding, gratis nieuwe gekregen van e-tech nu werk alles perfect.

Senior Member
    Afstand tot server
    ±123 km
    het merk is niet bekend...staat alleen maar broadband router op. lijkt mij een oude router.

het rare is dat het netwerk wel gewoon te zien is en dat je de 3 computers allemaal wel ziet staan en door kan browsen maar alleen internet werkt dus niet.

althans internet werkt ongeveer 5 minuten en valt dan gewoon weg. net als met msn. je kan je wel aanmelden maar hij valt gewoon uit dan.

kent iemand dit?

4. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren