WMA & Nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Ik heb nu de nieuwste Nero maar het probleem blijf nog steeds het zelfde al al die andere versies.
Als je een WMA muziek bestand hebt dan kan je die wel beluisteren met Nero,maar je kan hem niet een beetje verder zetten om te luisteren want dat loopt de hele boel vast?
Het moeten dus echt MP3 bestanden zijn, omdat die wel verder te beluisteren zijn.
Dus moet ik alle eventuele WMA bestanden eerst over zetten naar MP3
Ik blijf dit toch vreemd vinden, terwijl je met Nero wel WMA bestanden kan branden. maar even beluisten en een beetje door spoelen gaat dus nog steeds niet !!!
Dus ben ik op zoek naar een programma die WMA overzet naar MP3,(als het kan freeware)
 
Hoi, als je het muziekbestandje in het linkertvak hebt staan in nero en je klkt op de titel dan kies je voor bewerken dan kan je toch dat stukje beluisteren dat je wil? Als je wil kan je het opslaan in elk formaat dat je wil.

Groetjes
 
Ik kan dat WMA bestand wel naar links zetten en ook beluisteren maar als ik het tijdens het beluisteren iets verder wil zetten dan gaat dat echt niet!!
Test het zelf maar uit, het gaat echt niet tenzij het een MP3 bestand is.
Die kan je wel verder beluisteren..
 
Je kan het ook omzetten naar WAV en dan gaat het wel (verder zetten dus).
Met Nero zou ook naar mp3 kunnen, maar dat moet je dan bij hun kopen,


Groetjes
Falco
 
Ik zal niet weten wat ik moet kopen want ik heb de nieuwste Nero?? maar het blijft toch vreemd, het is gekomen toen ik enige tijd geleden de nieuwe versie van media player had geinstalleerd, maar ik zet het om met WMA Workshop, helaas is dat wel shareware dus 14 dagen mag ik het gebruiken, en dat maar kopen aangezien ik geen gratis programma ervoor weet??
 
Hoi, het spijt me maar ik heb versie 5.5.7.1 van nero en ik heb geen enkel probleem om verder te zetten en te beluisteren. Het gaat met elk soort muziekbestand. Dus is er iets anders wat fout loopt, het is niet normaal dat nero vastloopt. Hoe ga je precies te werk? Wat voor pc heb je?

Groetjes

Heb net even naar je pc gekeken en die zou ruim moeten voldoen.
 
De nieuwste Media Player geeft soms problemen, maar hoeft niet.
Wat bedoel je met de nieuwste Nero? Heb je ook de MP3 PRO Plugin ?
Als ja, dan kun je liedjes naar mp3 converteren met Nero.
Gebruik je nu WMA Workshop om de liedjes om te zetten naar mp3? Of wat?
Welke versie van Nero gebruik je?
Heb je ook bij Nero ook de MP3PRO Plugin?
Welke soort bestand naar welke soort bestand moet geconverteerd worden?

Groetjes
Falco
 
Ik heb nu Nero 6.009 en ik wil muziek converteren van WMA naar MP3.
En ik gebruik nu workshop om te converteren.
Bij deze nero zit wel MP3 PRO maar hoe dat werkt weet ik dus niet..
 
Dan moet je nu ook Nero Wave Editor erop hebben.
Open Wave Editor, klik op Bestand en dan Openen.
Kies voor de liedje dat je wenst te converteren en klik Openen.
Nu krijg je (duurt even) dat lied in de Wave Editor.
Als dat klaar is klik boven op het tabje Bewerken en kies vervolgens voor: Converteer Sample formaat.
Je krijgt nu 1 nieuwe kleinere venster.
Sample snelheid: zet deze dus op 44100 Hz
Bitdiepte: zet deze op 16 bits.
Klik OK.
Nu wordt jou lied “opgeknapt”.
Daarna: Bestand opslaan als. Als je dus nu dat PRO hebt dan kun je bestand/lied opslaan als mp3.
Voor branden kun je het ook als een WAV opslaan.

Succ6
Falco
 
Het is gelukt maar het is zeer omslachtig om te doen en er zit dus ook een controle bij, ik mag nu nog 27 num converteren, dat schiet dus ook niet op! maar het ging dus wel, en ook het opnieuwe benoemen van al die nummer's is ook een heel werk dat heb je dus bij workshop niet.. maar toch bedankt....
 
Het is beter dan niets.
Ik gebruik deze optie alleen als liedjes dat ik download "slecht" zijn. Anders brand ik alle bestanden direct met Nero.
Heb nooit te veel liedjes op de PC. Na het branden = verwijderen.
Vooral het mapje van Kazaa houd ik zo leeg mogelijk.
Als je daar meer dan 1000 liedjes of meer dan 24 uur aan bestanden hebt = dat mag dus niet :D

Je kan ook het progje CoolEdit downloaden en proberen..
Wat jij nu gebruikt WMA Workshop is shareware maar je kan nog "rondkijken" ;) op internet. Hierover mag ik hier op het forum geen info geven ;) ;)

Succ6
Falco
 
Ja ik gebruik 2.01 dat werkt best wel goed,ik heb hem al eens een keer besteld maar helaas nooit iets ontvangen, ik mag hem nu nog maar 11 dagen gebruiken.....
 
hallo falconetti het is voor elkaar het werkt prima , geen meldingen meer zoals voorheen, nu kan ik dus lekker aan de slag, als ik nog eens iets kan doen mail me dan even.bedankt
Mvg: fre
 
Geplaatst door melaniem
hallo falconetti het is voor elkaar het werkt prima , geen meldingen meer zoals voorheen, nu kan ik dus lekker aan de slag, als ik nog eens iets kan doen mail me dan even.bedankt
Mvg: fre

Ben ik blij om :D :D ;) ;)

Veel plezier en groetjes
Falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan