Delen van kabel uit router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepenbm

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Berichten
347
even een vraag....
Een kennis van mij wil een kabel (komt van een router, bij de buren zijn huis binnen), gaan opdelen via een sweex hub, om zo de verbinding te verdelen naar 2 andere PC`s is dit mogelijk???

Dus een kabel uit router--->onder vloer door naar buren---->HUB -----> naar PC 1
HUB-----> naar PC2

Alvast bedankt voor antwoord.

Mike
 
Volgens mij heb je dan hetzelfde ip adres als je buurman.

Tevens benadeel je de kabel fabrikant , ruw weg gezegd stelen, vertel dat je kennis maar.


groetjes speedtouch
 
In principe werkt dat gewoon ja.

alleen waarom niet router > kabel onder de grond > Hub > Pc 1 en Pc 2?
 
Ik vraag het me af of dit wel gaat werken, want in de router heb je dan met jouw 2 pcs hetzelfde ip adres
 
Zolang de kabel de router ingaat en vanuit de router een kabel naar de hub gaat is er niks aan de hand
 
Waar je kennis ook op moet letten is hoeveel datalimiet hij per maand heeft (ik weet niet bij welke provider hij zit?)

Het zou rot zijn als de buren zoveel downloaden dat je kennis moet bijbetalen of de laatste week over zijn limiet heen is.

Het is maar een weetje;)
 
luitjes bedankt en stuur antwoorden door....volgens mij zit er idd een datalimiet op zijn planet verbinding.

Bedankt,

Mike
 
Wat wel een probleem kan worden is dat je van de router dus 1 IP adres krijgt toegewezen. Een HUB deelt geen IP adressen uit dus kan je volgens mij maar met 1 computer het internet op...

Casper.
 
Geplaatst door caspr
Wat wel een probleem kan worden is dat je van de router dus 1 IP adres krijgt toegewezen. Een HUB deelt geen IP adressen uit dus kan je volgens mij maar met 1 computer het internet op...

Casper.

Geplaatst door m@rio
Zolang de kabel de router ingaat en vanuit de router een kabel naar de hub gaat is er niks aan de hand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan