Ulead DVD Pictureshow vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

JolandaC

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2000
Berichten
633
Ik heb een dvd-rw gebrand met foto's, met het programma Ulead DVD Pictureshow.
Erg goed en mooi programma.
Maar nu heb ik een vraag;
is het mogelijk dat ik nog meer diashows op die dvd er bij zet?
Als ik het met het Ulead wil doen, zeg het dat ik eerst de dvd moet erasen, maar dat wil ik dus niet.
Het moet toch mogelijk zijn ze er bij te zetten, of niet?
Ik wilde eigenlijk een dvd vol gaan sparen op deze manier.
Alvast bedankt
 
Volgens mij kan dit niet.
Dacht dat ulead dvd pictureshow de dvd of cdrom afsluit zodat er niets meer bij kan.
ik heb nog niet ontdekt dat je kan aangeven dat je de cdrom of dvd NIET afsluit.
 
Dat zou wel heel jammer zijn, en in mijn ogen een minpuntje, want foto's nemen niet zoveel ruimte in beslag en dan zou je telkens een nieuw schijfje moeten nemen?
Misschien heeft iemand anders nog andere opties?
Bedankt in ieder geval
Jolanda
 
hallo .

Dit is wel heel simpel antwoord ,ik weet het .
Je kan de foto,s opsparen in een map op je pc en dan pas branden .

gr
 
Geplaatst door free_roelie
hallo .

Dit is wel heel simpel antwoord ,ik weet het .
Je kan de foto,s opsparen in een map op je pc en dan pas branden .

gr

Dan loop je toch het risico dat wanneer er iets met je pc gebeurt, je alle foto's kwijt bent.
En dat wil ik nou juist voorkomen.
Snap je?
 
Je kan toch een RW gebruiken? Moet je wel steeds een back-up van de diashow opslaan op je harde schijf natuurlijk.
 
waarom via pictureshow ?

Waarom zou je meteen al je foto's op DVD zetten ? ik heb ( nog ) geen DVD writer maar zet vooralsnog mijn foto's gewoon op CD. Met NERO kan je meerdere sessies achter ekaar zetten, hoewel bij elke sessie wel extra ruimte word weggenomen van de cd. waarom weet ik ook niet, maar je kan zo wel veel foto's kwijt op een cd. Dan kan je ze later van cd op DVD zetten. Sinds cd's goedkoop zijn is dit misschien ook een handige oplossing ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan