kerstkaart maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Is er iemand die mij kan helpen met het maken van een kerstkaart? Of in ieder geval iemand bij wie ik terecht kan met vragen als ik het niet meer verder weet????????;)
Dit is mijn plan: Foto van kerstballen en daarin de gezichten van de familie. Per bal één gezicht. Liefst doorzichtig.

Ik heb Coreldraw9 en de CorelPhotopaint.
 
zomaar even wat in elkaar geflanst, als dit in de richting gaat van hetgeen je wilt...............

Alleen gemaakt met Adobe Photoshop 7.0 NL


ps. die lelijkerd : da's mijn jongste zoon................. :D
 

Bijlagen

  • kerst.jpg
    kerst.jpg
    42,8 KB · Weergaven: 119
Laatst bewerkt:
Idd, zoiets bedoel ik. Maar ik heb helaas geen Photoshop....
 
Thea,

ik moest even grijnzen..........

reden hiervoor kun je hier lezen. Snap je na het lezen waarom juist van alle mensen die jouw vraag hebben gelezen, juist IK even moest grijnzen ?

Ik reageerde alleen op jouw oorspronkelijke vraag omdat er na "zoveel" verstreken tijd nog niemand gereageerd had.
 
Hallo Pasja,

Dat is me een verhaal zeg...:eek:
Maar grappig dat er iemand (jij dus.... )is die deze vraag ook al gesteld had. Ik moet er maar eens voor gaan zitten, maar ik heb in die trial versie gelezen dat je niets kunt knippen, kopieren en opslaan e.d.
Daar heb ik dus niet zo veel aan.
Zou dat dan ook werken met Coreldraw....? Daar staan ook zo'n beetje dezelfde termen in.

Ik ga maar eens aan de slag. Bedankt voor zover!
 
tja,

ik wilde alleen maar aangeven dat ik 101% leek was op fotogebied totdat ik mijn vraag stelde (deze maand was dat).

Nadat ik eindelijk de basishandelingen door had, leer ik zodanig veel bij (met dat ENE progje -> Adobe 7.0) dat ik bijvoorbeeld het hoofd van een bekende en zwanger zijnde prinses ( ;) ), moeiteloos "levensecht" op het lichaam van bijvoorbeeld Tatjana Simic plak / of omgekeerd :D
 
tis een late reaktie, maar waar ik bij psp veel aan had en heb is bij google intypen: tutorial psp, of in jouw geval corel paint. Of 'kaarten/kerstkaarten/christmascards coral paint' of iets dergelijks. Succes!
greetzz,
Jane
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan