Van Videoband op Dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
1.041
Ik heb al op deze site rondgekeken,maar kan nog even geen passend antwoord vinden,vandaar de nieuwe topic:

Ik ben op zoek naar een site waar (Het liefst in het Nederlands) op een duidelijke wijze word uitgelegd hoe je nu precies een videoband op een Dvd'tje moet maken,en wat je daar voor nodig hebt.

Alvast bedankt voor de reactie.

Leo.
 
Wat je er precies voor nodig hebt en hoe het precies gaat weet ik niet, maar het gaat niet zomaar met een kabeltje, je hebt volgens mij een tussenapparaatje ook nodig, hoe dat precies heet weet ik niet maar dit is wat ik ervan weet. Niet zo eenvoudig dus.
 
Geplaatst door Robbert1978
Wat je er precies voor nodig hebt en hoe het precies gaat weet ik niet, maar het gaat niet zomaar met een kabeltje, je hebt volgens mij een tussenapparaatje ook nodig, hoe dat precies heet weet ik niet maar dit is wat ik ervan weet. Niet zo eenvoudig dus. [/QUOTE


:confused: Bedankt voor je reactie,maar ik denk dat ik er niet zo veel aan heb :confused:
 
Je hebt een capturekaart nodig. Met deze capturekaart (sommige VGA-kaarten hebben een Video-in) kun je banden digitaliseren, je sluit je videorecorder aan op deze kaart.

Heb je de film op schijf kun je deze met TMPG-encoder (gratis) omzetten naar het DVD formaat. Met TMPG-Author kun je de film dan op DVD zetten en menu's creëren.
 
Tiborv,vriendelijk bedankt,hier ga ik het mee proberen.:thumb:
 
Geplaatst door Tiborv
Je hebt een capturekaart nodig. Met deze capturekaart (sommige VGA-kaarten hebben een Video-in) kun je banden digitaliseren, je sluit je videorecorder aan op deze kaart.

Heb je de film op schijf kun je deze met TMPG-encoder (gratis) omzetten naar het DVD formaat. Met TMPG-Author kun je de film dan op DVD zetten en menu's creëren.
'

Hoe kom ik aan tmpg encorder??

Waar kan ik het downloaden??
 
Hoe kan ik aan mn kaart trouwens zien of ik een geschikte kaart heb??

Wat voor poort moet ik hebben

(ik heb een composite in-poort en een s-video-in)
 
Je kaart is wel geschikt, voor software mag je Google gebruiken..
 
Dan zoek je niet goed, ik ben geen zoeksysteem voor anderen. Iedereen kan het programma vinden, jij dus, met iets meer moeite, vast ook wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan