DVD splitsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Berichten
367
Kan ik een dvd splitsen in 2 dvd's met op de ene de film en op de andere de extra's? met navigatie menu's ik heb namelijk een dvd van 8 gig waarvan de extra's ook erg leuk zijn, als iemand weet hoe dit moet wil hij mij er dan deelgenoot van maken?

Bedankt
 
Als de dvd 8 gb is wat wel vaker voorkomt met originele dvds dan kun je het makkelijkste dvdshrink gebruiken. Deze deelt hem niet op in 2 dvds maar past de kwaliteit aan zodat hij op 1 dvd r past. De kwaliteit blijft verder nog uitstekend.

Splitsen is vrij lastig, vooral omdat je met de menu's zit enzo en je moet precies weten welke file waarvoor is.
 
Ik shrink heel wat af maar een DVD van dik 8Gb heb ik nooit op een DVDr gekregen. De meeste DVD's zijn maar rond de 6GB. Je kunt het proberen, maar of je het redt betwijfel ik.
 
Geplaatst door Tiborv
Ik shrink heel wat af maar een DVD van dik 8Gb heb ik nooit op een DVDr gekregen. De meeste DVD's zijn maar rond de 6GB. Je kunt het proberen, maar of je het redt betwijfel ik.

Red je wel, ik heb het ook eens gedaan met een film die rond de 8 gb zat
 
dvd splisen

hij staat op 1 dvd ik heb dat gedaan met dvd2one en dat ziet er goed uit, nu heb ik echter een tweede vraag kan ik die korte reclame filmpjes vooraf aan de hoofdfilm wel verwijderen met behoud van het menu??


dank
 
voor dvd te splitsen http://www.doom9.net/
zoeken naar dvdfab

en wat betreft rommel uit dvd verwijderen en de menu wel houden denk dat voor momment nog niet bestaat
 
dit kan zeer eenvoudig met dvddeodvd
men klikt op eigenschappen van het bestand
en men krijgt bv van THE TWO TOWERS 41 hoofdstukken en selecteert er 21 brandt dvd 1
en de laatste 20 op en andre dvd.
 
Geplaatst door Tiborv
Ik shrink heel wat af maar een DVD van dik 8Gb heb ik nooit op een DVDr gekregen. De meeste DVD's zijn maar rond de 6GB. Je kunt het proberen, maar of je het redt betwijfel ik.
lukt ook met InstantCopy en je ziet er eigenlijk niets van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan