utp crosskabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucsleegers

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2003
Berichten
48
hello

ik heb een crosskabel gekocht om 2 pc aan elkaar te koppelen. alleen zit nog met het probleem dat de verbinding niet optimaal is. af en toe heb ik verbinding via ( internet gateway ) en als ik dan de pc uitschakel dan is de verbinding weer weg.. wat doe ik fout ? en wat kan ik eraan doen om er voor te zorgen dat ik met die 2 pc op het internet kan komen....

ik heb nog een vraag hoe ik de crosskabel moet instellen zodat die het doet en goed kan communiceren met de andere computer...

bij voorbaat dank

lucas
 
Uhm... de PC die verbinding heeft met het Internet moet natuurlijk wel aan staan. Anders werkt het ECHT niet hoor.

Wacht ff.. d'r staat nog een vraag. Die crosskabel stel je niets aan in. Da's een dood ding. Je bedoelt uiteraard de software. Verschillende mogelijkheden. De vaste klanten hier weten wel een link naar iets waar het allemaal uitgebreid staat (met plaatjes enzo).
 
Laatst bewerkt:
Hallo Lucas,

Je hebt XP neem ik aan? dan zou ik inderdaad even die opties overkijken. Als je het nog niet helemaal snapt ga ik even kijken voor andere links.

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan