muziek progje

Status
Niet open voor verdere reacties.

vitessegek

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
102
ik heb ff een vraag weet iemand waar ik een progje kan donwloaden of kan kopen waar ik al mijn muziek
ik een keer kan zien en niet steeds naar de map zelf moet




mvg dave
 
Als het goed is heb je die al: Windows Media Player (9?)
Download de nieuwste Media Player op www.microsoft.com en die scant alle media bestanden die er op je harddisk staan.
Vervoglens staan al je MP3's en video's in een overzichtelijk lijstje in je "Media Bibliotheek"

Suc6!
Robin
 
ja ik weet dat dat kan met media player maar ik wil graag alles met winnapp afspelen dus dan heb ik een ander progje nodig of moet het wel lukken als ik alles in media player heb
 
ALLES kan met media player. Persoonlijk snap ik niet waarom mensen WinAMP gebruiken, want MediaPlayer heb je, is gratis, en kan alles :D
 
ja dat weet ik wel maar ik wil mijn eigen muziek en als je alles met media player pakt dan pak je echt alles ook de radiozenders en films maar ik weet dat er een progje is waar je alle muziek en films kan sorteren en dan kan je ook gewoon zoeken maar die precies staat op de harde schrijf
ik hoop dat het duidelijk is


mvg dave
 
Ik begrijp nu wat je bedoeld jah...
Ik zou niet weten welk programmaatje het is... maar laat het me weten als je em hebt gevonden!! (robin.vb@home.nl) Lijkt mij ook wel handig :D


Suc6!
Robin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan