Media Player 9 werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

robin_89

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2002
Berichten
517
Als ik op school Media Player 9 minimaliseer, zegt hij dat ik met de rechter muisknop kan klikken op de taakblak, en vervolgens media player werkblak kan activeren.
Op school heb ik dit niet kunnen proberen omdat daar de rechter muisknop disabled is.

Nu had ik die zelfde melding heel erg in het begin ook op mijn laptop. Nu wil ik die Media Player werkbalk activeren, maar is hij er helemaal niet!
Die "werkbalk" stelt gewoon een mini player op de taakbalk voor.

Hoe kan ik deze weer activeren?!
 
Eigenschappen van de taakbalk\werkbalken en vinkje weghalen bij Windows Media Player.

Groetjes,
Bennie
 
Geplaatst door Bennie
Eigenschappen van de taakbalk\werkbalken en vinkje weghalen bij Windows Media Player.

Groetjes,
Bennie

Eigenschappen van de taakblak? Rechtermuis -> eigenschappen? dan vind ik nergens IETS wat met media player te maken heeft...

En uiteraard heb ik al bij de opties van MediaPlayer gekeken (nix gevonden!!) :confused:
 
Taakbalk met Rechtermuis aanklikken > Werkbalken >
Windows Media Player.
 
Dan heeft de systeembeheerder op school die optie ook verwijderd.

Groetjes,
Bennie
 
Natuurlijk niet geheel zonder reden, want het beluisteren van muziek verlaagt de concentratie en de mogelijkheid optimale prestaties te leveren. ;)

Voordat je reageert dat dat bij jou niet zo is moet ik je wijzen op uitgebreid wetenschappelijk onderzoek waarin dit keer op keer bewezen is.

Vreemd genoeg heeft men hierbij ook ontdekt dat het beluisteren van Mozart op een laag geluidsniveau juist zeer goed kan werken.

Maar ik denk niet dat je Mozart in gedachten had. :)
 
Ik wil geen muziek op school luisteren, dat lukt me toch wel. Het gaat nu om mijn thuis-computer.
Ik kan die mediaplayer werkbalk niet vinden. Hij was er wel, maar om de een of andere reden is hij verdwenen en ik wil em graag weer activeren zodat ik een handige miniplayer heb op mijn taakbalk. :confused:
 
Iemand een idee om de werkbalk te activeren? Of moet ik proberen om WMP opnieuw te installeeren? :(
 
Verwijderen en opnieuw installeren si zo gebeurt en heb je in ieder geval geen resten meer van eventuele corrupte files.
 
Ik denk dat ik dat maar eens ga doen... maar dan moet ik weer mijn hele media bibliotheek opnieuw inrichten...

Het zij zo..:confused::(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan