Kan de naam van een mp3 niet veranderen...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heatseeker

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2002
Berichten
529
Hallo,

Heb ik wat mp3tjes binnengehaald, wil ik deze naam die er onder staat aanpassen of veranderen, geeft die aan dat er iets met de exestentie veranderd.... heb het 1x gedaan, kon de mp3 niet meer openen....

Hoe kan ik het instellen dat ik de namen van mp3`s wel kan veranderen, kon ik met mijn vorige pc wel?

groeten heatseeker
 
Je mag de naam altijd veranderen, zolang hij maar eindigt op .mp3 Die extensie moet wel hetzelfde blijven.
 
Al die mp3tjes zijn in mijn mappen Winamp media files, das gewoon zo als het hoort, maar na het binnenhalen wil ik de naam die achter of bij een mp3 staat veranderen, omdat degene van wie ik `m gedownload heb hier een verkeerde of rare naam van de artiest heeft bijgezet.

Ik wil dus: rechts aanklikken op de mp3, op naam wijzigen... maar als ik dit gedaan heb zegt ie dat de extensie word veranderd waardoor de mp3 waarschijnlijk niet meer te gebruiken is!
Dit moet absoluut ergens te veranderen zijn, waardoor dit wel weer mogelijk word, het kon op mijn vorige pc namelijk ook!

groeten heatseeker
 
Ga eerst naar mapopties en haal het vinkje weg bij
"extensies voor bekende bestandstypen verbergen"

Als je nu op de mp3 file rechts aanklikt kan je rustig de naam veranderen als je maar de extensie .mp3 op het eind terug zet.
als blijkbaar de extensie eerst .wma is maak je hier na de naamsverandering ook een .wma van

Dus hou de extensie aan waarmee de track is gedownload.


groetjes speedtouch
 
Hi, the Heatseeker!

Doe wat Tanja & Speedtouch zeggen, verander ALLEEN de 1e deel.
Voorbeeld:
-van Kazaa: Marvin Gaye-You sexy thing.mp3

Dis is dus fout dat moet zijn:

-Hot Chocolate-You sexy thing.mp3

Heb je'm ? ;)

Groetjes
Falco
 
Je kan de naam ook in de DOS prompt veranderen, dat gaat vaak het makkelijkst:

ga via het cd (change directory) commando naar de juiste directory.

geef commando:

ren naam1.mp3 naam2.mp3

ren staat voor Rename
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan