mp3 branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tessa28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 nov 2003
Berichten
1
ik wil graag mp3 bestanden branden op cd , want ik vind het zonde van de cd's om er maar 20 op te zetten terwijl ik er meer dan 80 op kan zetten, Ik heb nero maar hij pakt alleen de wav bestanden . hoe doe ik die bestanden converteren???
en welk brand proggie is het beste om mp3's te branden..

ik wacht geduldig af op het antwoord ..... maar alvast bedankt voor degene die mij verder weet te helpen.

Groetjes Tessa
 
Je kunt heel goed Nero gebruiken. Alleen je moet dan niet kiezen voor een audio cd maar voor een data cd maken
 
Dat heb ik dus ook gedaan, maar dan stuit ik op onderstaand probleem (elders in deze sectie).

____

Ik heb een probleem met het afspelen van MP3's op mijn DVD-speler, merk Yamakawa, die ik onlangs heb gekocht.

Wanneer ik via Direct CD een CD met alleen maar MP3-files brand, en ik speel deze vervolgens af in mijn MP3-speler, dan zijn alle bestanden ineens opgesplitst in een aantal verschillende bestanden. Ik kan dus niet het nummer in zijn geheel afspelen, maar alleen in vier verschillende delen. Het nummer wordt als het ware in fragmenten opgedeeld, in plaats van dat het als één nummer wordt weergegeven en kan worden afgespeeld.

Ligt dit aan mijn DVD-speler, of de manier waarop ik mijn MP3-CD brand?


_______



Heb je hier wellicht ook een verklaring voor? BTW, ik gebruik als brandprogramma Easy CD Creator 5 ipv Nero.


Jeroen
 
80 mp'3 op een cd das veel, ik krijg meestal maar 30 a 40 mp'3 op een cd, weet niet of je xp hebt maar dan gaat mp'3 branden wel heel makkelijk, je kan ze dan gewoon via xp branden is de cd niet vol brand je ze gewoon later er weer bij, en via media player kan je gewoon wave naar m'3 kopieeren, zo doe ik dat altijd in xp.
 
Vraag is opgelost

Ik kreeg dit via de mail:

Dit is de reden van de melding:
heel erg bedankt , mijn probleem is de wereld uit.
 
Geplaatst door DENNIS90
80 mp'3 op een cd das veel, ik krijg meestal maar 30 a 40 mp'3 op een cd

Ligt er natuurlijk wel aan hoe groot de bestanden zijn. Het is logisch als je kleine bestanden hebt er dan meer op gaan dan als je grote bestanden hebt
 
maxscavenger,


op de computer worden mijn MP3-bestanden wél gewoon in z'n geheel afgespeeld.



Jeroen
 
Je kunt heel goed Nero gebruiken. Alleen je moet dan niet kiezen voor een audio cd maar voor een data cd maken

Als je nero gebruikt moet je niet voor data cd kiezen, maar voor jukebox cd maken (mp3).
Nu maakt Nero een MP3 CD aan die overal kan worden afgespeeld.

Good Luck
 
Laatst bewerkt:
JazzyJeff,

Ik denk dat het probleem na 6 jaar wel opgelost is. Gelieve voor het antwoorden ook te kijken hoe oud het topic is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan