Vertraging geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBKiller4Life

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
Berichten
381
He allemaal,
Ik keer me tot jullie met het volgende probleem:

Ik heb bij verschillende applicaties geluidsvertragingen.
Hiermee bedoel ik dat als ik bijvoorbeeld een level heb uitgespeeld en ik krijg een cgi (filmpje) aan het begin van het nieuwe level , dan is het geluid soms te laat, dus een seconde of een á twee wat die achter valt. Dan als ik de level opnieuw laad (omdat ik dood was of zo) dan krijg ik weer de cgi te zien maar dan loopt wel alles strak.
Dit heb ik ook als ik een vcd brand. Dan zijn de eerste tien min. goed maar daarna komt die vertraging weer.
Ik word er echt kregel van , ik heb een p4 2.4 Ghz zonder HT, fsb 533, P4T533(mobo) met onboard c-media sound 5.1.


Nieuwste hwql gecertificeerde drivers geinstalleerd.
Ik snap er niks van.
heb dit probleem al vet lang, kan het liggen aan me onboard sound, zou ik met een duurder kaartje dit probleem kunnen oplossen?
Tis niet zo dat hij het altijd doet maar als die wat extra moeite ermee heeft. Het meeste irriteert het me nog mbt tot die vcd's
Alsof me systeem niet sterk genoeg is voor die taken, maar dit zou die makkelijk moeten halen.
Ook is het zo dat het beeld is wel perfect geen stotters of zo, gewoon alsof de synchronisatie niet goed werkt.



Groeten en alvast bedankt, owen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan