.png en .sng bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, weet iemand waarmee ik dit soort bestanden kan openen??
Het is opgenomen muziek van een synthezeiser en staan op een floppy maar ik zou ze graag om willen zetten naar mide of mp3.

Iemand enig idee???

Alvast bedankt voor eventuele reacties!
 
Hallo Lerosa,

Dit kwam ik tegen. Een vraag op een amerikaans forum met antwoord.

Tav de andere fileformat waar je naar froeg kom ik alleen informatie tegen, dat het graphic files zouden zijn.

I been looking for a software o program that can convert .SNG extension files from Korg N364 to Midi File. I have several floppies with files created in that format.If anybody knows how to do it I will apreciate your information.
--------------------------------------------------------------------------------
Your Korg N364 files: are essentially MIDI files saved with a proprietary sequencer format.....
Perhaps the simplest way to convert these to standard Midid files is to play the SNG files on the Korg and RECORD this playback in a computer based sequencer such as Cakewalk, Cubase et al. (Enable Multi-Channel record in your computer sequencer)
The SNG format Korg files will have Voice assignment (Program/Bank) commands that are meant for the Korg...so if you want a true Standard Midi File, you will need to change some information in your new computer-based sequence after you record from the Korg.
Perhaps Korg will have some easy utility program that allows simple conversion....It never hurts to ask their Tech Support!
 
Bedankt voor de links maar ik ben er nog niet helemaal uitgekomen...
Zijn er geen muzikanten onder ons die dit al eens gedaan hebben??
Synthezeiser muziek op de pc opgenomen???
Ik krijg het idee dat je het apparat direkt aan de pc moet aansluiten en dat een floppy die uit de synthezeiser komt niet kan.
 
Ik ben bang dat het fout is gegaan met opslaan dan.
Want PNG files zijn toch echt grafic files

PNG Fireworks Image File (Macromedia)
PNG PaintShop Pro Browser Catalog (Jasc)
PNG Portable (Public) Network Graphic

De SNG files zouden wel muziek files kunnen zijn

SNG Midisoft Studio MIDI Song
SNG Song
SNG GoatTracker C64 Song File (Covert BitOps)

Je zult dus alleen het juiste proggie erbij moeten zoeken wat die files kan openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan