gdivx zonder spyware

Status
Niet open voor verdere reacties.

saskia

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
146
Ik wilde de nieuwste gdivx player downloaden, maar toen ik hem probeerde te installeren bleek ie spyware te bevatten (weather forcast van save)bleek hem niet zonder te kunnen installeren, dus de installatie maar afgebroken. nu is mijn vraag is de nieuwste gdivx ook ergens zonder spyware te downloaden, en zoniet is deze spyware met adaware of spybot te verwijderen en werkt gdivx daarna nog? geen zin om al die moeite te doen als het daarna toch niet werkt, toch?
 
Al die moeite?? Probeer je het toch gewoon even kan hooguit 10 minuten in beslag nemen.....:confused:
 
En anders kan je hem hier krijgen....


http://www.idonk.com/downloads.html

De 9.1 versie zonder Spyware


* GDivX Player v.1.9.1 - the most recent version of the excellent GDivX player that does not forcefully include spyware, be sure to uncheck the box for SaveNow when you install unless you like have spyware on your computer! It plays pretty much everything and doesn't use a whole lot of CPU! You can get the most recent version at
 
ik heb save ( save now ) ooit eens op mijn computer gehad en ben een tijd bezig geweest om het (met adaware) er weer af te krijgen, iedere keer als mijn computer weer opstartte begon de ellende weer, dat duurde meer dan 10 minuten, hoor. en waarom moeilijk doen als het makkelijk kan als blijkt dat het programma zonder de spyware uiteindelijk toch niet werkt, dan plaats ik liever een vraag hier op helpmij en wacht af of iemand anders het al eens geprobeert heeft. mag toch?
ik dacht tenminste dat dat de bedoeling van deze site was.
 
heeft iemand nog een idee wat de nieuwste versie er op voor heeft (of meer heeft, behalve gedwongen spyware) waardoor ik het toch in overweging zou moeten nemen om de nieuwste te installeren en dan de spyware te verwijderen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan