avi bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

Ik heb laatst een film gedownload en dat is een avi bestand , als ik dat wil omzetten naar vcd of svcd lukt dat niet,dan geeft het een bepaalde fout aan?

hoe kan ik dat omzetten en met welk programma!?Tenminste is het mogelijk?

Alvast erg bedankt !

Michael.J ( ik gebr zelf nero 6)
 
hai

Heyyyy


Dit geeft hij aan ( unsupported file format!?)Als ik dus naar vcd of svcd wil he ! via nero , ik heb op die site gekeken maar word er niet wijzer van!!

Maar evengoed bedankt!!!
 
je kan tmpg-encoder downen.
met dat programma kan je avi-bestanden omzetten naar mpeg-bestanden.
een mpeg bestand kan je wel branden als vcd.
 
tmpg encoder

nogmaals hallo

Ben effe lastig maar ik heb je nog eenmaal nodig want ik heb die tmpg encoder gedownload maar voor de rest kom ik er niet uit ?

Kan je mij a.u.b effe een beetje op weg helpen .!!!

Alvast erg maar ook erg bedankt!!!

Michael.J
 
misschien word je op deze site iets wijzer kijk maar eens daar is ook een forum over alle soort avizaken enzo kijk maar eens www.ondertitels.nl
succes
 
op http://wintips.filmt.nl staan complete handleidingen hoe je een avi naar vcd of svcd zet met tmpgencoder.(zelfde site die Franz geeft) ff de handleidingen doornemen werkt echt.
 
die wintips is inderdaad een prima site met goede uitleg niks over te zeggen maar als je een probleem hebt net als hij met unsupported file format dan hebben ze bij ondertitels.nl een forum waar ik die vraag ook een keer gesteld heb en die toen prima opgelost is met hun hulp vandaar dat ik dus die pagina aangeef
succes
 
Geplaatst door cat
die wintips is inderdaad een prima site met goede uitleg niks over te zeggen maar als je een probleem hebt net als hij met unsupported file format dan hebben ze bij ondertitels.nl een forum waar ik die vraag ook een keer gesteld heb en die toen prima opgelost is met hun hulp vandaar dat ik dus die pagina aangeef
succes

Waarom denk je dat we op dit mooie forum helpmij een sectie multimedia hebben met daarin een sectie divx :D

en aangezien de topic starter aangeeft dat hij die melding krijg met Nero ga ik er vanuit als er vragen zijn over Tmpg dat ze vanzelf komen.
 
gezien het probleem van de topicstarter,
heb ik de site en oplossing van taz geplaatst.
heb zelf ook de nodige probs gehad, maar ben er wel
uitgekomen, dankzij die 'simpele' uitleg
 
sorry bedoel het niet verkeerd dacht alleen te helpen!
 
topic starter heeft nog niet gereageerd maar als het om unsupported gaat in tmpg doe dan eens het volgende.

ga eens naar http://www.helpmij.nl/leden/tazman daar vindt je onder handige zaken avi2mpeg nadat je die uitgepakt hebt vindt je daar een bestand decompress dubbel klik er op en laad het avi file er in, klik op decompress en laat hem even zijn werk doen.

er komt nu een file uit met de extensie pcm_avi laat dat file eens in tmpgencoder waarschijnlijk ben je nu van de melding af.

Geplaatst door cat
sorry bedoel het niet verkeerd dacht alleen te helpen!

we zijn ook niet boos hoor :p daar is helpmij voor om elkaar te helpen.
 
we zijn ook niet boos hoor :p daar is helpmij voor om elkaar te helpen. [/B][/QUOTE]

precies :thumb:
 
bedankt

Hey bedankt allemaal , jullie hebben mij goed geholpen ,topper!!!

Michael.J
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan