video capture,audio probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Berichten
1.958
Hallo ik heb een capturekaart gekocht en wel tv@nyware master van msi, beeld is prima op de pc, maar ik krijg met geen mogelijkheid het audio gedeelte aan de praat, in de beschrijving van de kaart staat dat ik alleen de s of c connector video moet plaatsen, er zit ook een kabeltje van de audio van de capturekaart (lijn in) naar de m,n audiokaart (lijn in) zo wordt het beschreven, de instellingen zijn volgens mij ook goed? video camera pal B, wat ik al eerder zij, beeld is prima.
wie weet wat ik fout doet??
bijv dank voor de antwoorden!
 
De uitgang van mijn videorecorder sluit ik aan op de Line-in van mijn capturecard via een kabeltje. Als je alleen een videosignaal doorgeeft heb je geen geluid.
 
zie screenshot, zo staat het bij mij beschreven alleen de gele tulp naar mijn analoge videocamera, en er zit een klein kabeltje van mijn lijningang van de tvkaart naar de lijnin van de audiokaart!
 

Bijlagen

  • screenshot002.gif
    screenshot002.gif
    40,6 KB · Weergaven: 30
Laatst bewerkt:
en van de camera naar de line-in van je Capturecard moet ook een kabeltje komen, zo werkt het bij mij wel.
 
zo staat het bij mij niet vermeld !
zie screenshot
 

Bijlagen

  • screenshot003.gif
    screenshot003.gif
    62,9 KB · Weergaven: 59
Ik geloof je onmiddelijk, maar via een video-signaal komt geen geluid, alleen als dit een combi-signaal is, zoals bij de antenne ingang.
 
o tiborv, nou bedankt hoor! ik bel die gasten morgen wel. er staat niet beschreven over een audio kabeltje alleen een audiokabeltje van line in van de tv kaart naar line in van de geluidskaart. :thumb:
 
Inderdaad gelukt, audio tulp naar videocamera, en dan met minijack naar de geluidskaart, prima kaart overigens.voor die prijs!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan